Krijg je ervan als je al je betogen inpakt in onnodig achterhaalde woordkeuzes en contaminaties, ha.
GODVER
Heh gatver sneu voor alle betrokkenen, ook voor die kiddo’s die toekeken zeg
Ik twijfel een beetje aan:
Nu, maanden later blijkt: de twintiger heeft zich niet misdragen, zo concludeert een onafhankelijke expertcommissie onder leiding van strafrechtadvocaat Richard Korver, met verder advocaat Bart Swier en hoogleraar seksuologie Ellen Laan. De commissie, ingesteld door RTL en producent Blue Circle, oordeelt dat geen sprake is van aanranding, geen ‘ontucht met een onmachtige’.
Bovendien vind ik het raar dat Tim Hofman wordt beschuldigd van smaad als ze het kennelijk zelf zo gemonteerd hebben.
Ja precies. Ze gaan meteen achter degenen aan die er wat van gezegd hebben ipv de werkelijke oorzaak te erkennen; namelijk de montage en het erin luizen van deelnemers.
Thanks voor de tip! Ik heb hem gekeken net en echt een aanrader inderdaad!
Sowieso.
Is dit al ergens besproken?
https://www.youtube.com/watch?v=GQyJmUgKOzs
Een professor en assistent van de universiteit Gent doen een livestream voor studenten. Ze doen de ene rare uitspraak na de andere (racistisch, nazi praat, politieke uitspraken etc.) en opeens valt de politie binnen.
Dit zijn professors?? Wat zeggen die allemaal?
- Dit is een politie staat, dit is onze samenleving nu he!
- Mijn broer is wel agent he
- We hebben wel 137 views he!
Ik kan niet wegkijken. Precies een sketch van op tv maar het is echt.
Hier een artikel met meer achtergrond.
Zoals ik het begrijp deden ze een livestream met vragen over de leerstof en daarna wilden ze een gezellige ‘Social Friday’ livestream houden. Dus geen les, maar je kon vragen stellen en praten over andere onderwerpen. Ze zijn bier beginnen drinken en hebben muziek opgezet om het voor de studenten leuk te maken.
Het zijn gewoon twee dronken kinderen bij elkaar.
Het moment dat die rechtergast ‘Sieg Heil’ roept als de agenten weglopen, what the actual fuck. Dan ben je niet goed. En hoe vaak hij zijn politieke mening expliciet verkondigt… Zo’n sneue poging tot beïnvloeden. Dat hoor je zo niet te doen als docent.
Aaah mn nekharen gaan recht overeind staan door dit stuk uit het artikel:
““Er zijn heel wat uitspraken gedaan die mijn medestudenten lijken vergeten te zijn. Wanneer er rapmuziek gevraagd werd, benoemde de assistent deze als ‘goede negermuziek’. Ze werden daarvoor op hun vingers getikt door studenten, maar dat deed hen niet veel. Wanneer er gevraagd werd of ze hun job niet zouden kunnen verliezen, vielen uitspraken als ‘Fuck UGent’ en ‘Rik suck my dick’. Over vakken waar genderneutraliteit besproken wordt, hadden ze ook weinig goeds te zeggen”, vertelt een studente”
Gattttttver dit kan niet. Wat een blamage voor die uni.
Inderdaad degoutante uitspraken.
De universiteit had ze allebei op non-actief gezet, maar ze hebben ondertussen zelf ontslag genomen. Hun excuses:
"De professor en assistent excuseerden zich in een schriftelijke mededeling. “We beseffen dat onze uitspraken ongepast zijn. We willen ons excuseren bij iedereen die zich hierdoor gekwetst voelt, bij onze collega’s van de UGent en bij onze studenten.”
Klinkt echt alsof ze allebei niet snappen wat ze fout hebben gedaan.
The good old “sorry dat JIJ je gekwetst voelt”. Maar gelukkig zeggen ze ook sorry voor hun ongepaste uitspraken.
En dit was nog het tweede gedeelte van hun excuses:
“Bovenal willen we ons excuseren bij iedereen die zich inzet om deze desastreuze corona-epidemie onder controle te krijgen. Zowel het verplegend personeel als de politie doen elke dag hun uiterste best om mensenlevens te redden.”
Het respect voor de politie was wel echt merkbaar op beeld… Dit praat je niet meer goed. Wel knap dat ze zelf ontslag hebben genomen, maar misschien was de schade ook echt niet meer te controleren. Hun hoofden zijn ook wel zichbaar geweest.
Ik vind het echt zo verdrietig dat het zo droog is en nu natuurgebied in brand staat
Dit soort berichten vind ik altijd enorm interessant. Helemaal omdat het minder weg lijkt te hebben van een hoax. Ben benieuwd!
Het maakt niet uit wie hem opvolgt. Het zijn toch de andere mannetjes die de keuzes maken
Ik denk het ook. Zou dit wel enorm fascinerend vinden. Dat kan vrijwel nergens anders in de wereld.
Ik kan me niet voorstellen dat ze de dood van Poetin zo geheim zouden kunnen houden. Rusland is een stuk opener en daar zijn veel buitenlandse journalisten te vinden. N. Korea is veel geslotener en wordt op vrijwel alle vlakken door de overheid gecontroleerd. In Rusland zie je nog wel wat oppositie probeersels.
Dit is van begin tot eind heel verwarrend en chaotisch om naar te kijken
Edit: Goed, ik reageer op een post van 10d geleden, dus tijd om naar bed te gaan
Asocialen zijn niet welkom? Wat jammer. Dan moet iedereen die de brief ondertekend heeft verhuizen.