Nieuws, actualiteit en politiek

Hadden wij die rups hier maar. Dan was het lekker rustig :joy:

1 like

Hier nog 1.
En toen was het eindelijk weg, en toen trok ik per ongeluk voor nog geen 5 seconden het vest aan dat ik droeg de dag dat de rups toesloeg.
Kon ik weer bij het begin beginnen :frowning: :frowning:

Ik heb mezelf gewoon meerdere dagen ziekgemeld omdat ik niet kon slapen van de jeuk.

Even wat luchtig nieuws. De W van Willem :raised_hands: :slightly_smiling_face:

Daar sta je dan
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen

En daar is t dan
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier

37 likes

Omg! Ik was dit serieus helemaal vergeten! haha

Goedzo wij binnenblijven. Hij ook binnenblijven.

1 like

Ghehehe, net goed dit

8 likes

https://m.hln.be/nieuws/buitenland/italiaanse-leraar-58-geeft-les-online-hij-hoest-twee-keer-en-valt-dood-terwijl-leerlingen-toekijken~a8c5c25b/

Omg wat tragisch…heftig en triest. :confused: (hij had geloof ik geen Corona, maar een hartaanval… vandaar dat ik het hier plaats)

Brandstichting bij Beekse Bergen en nu zijn er tien dieren dood. Kan wel janken

Omg :frowning:

1 like

Krijg je ervan als je al je betogen inpakt in onnodig achterhaalde woordkeuzes en contaminaties, ha.

2 likes

GODVER :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Heh gatver sneu voor alle betrokkenen, ook voor die kiddo’s die toekeken zeg

Ik twijfel een beetje aan:

Nu, maanden later blijkt: de twintiger heeft zich niet misdragen, zo concludeert een onafhankelijke expertcommissie onder leiding van strafrechtadvocaat Richard Korver, met verder advocaat Bart Swier en hoogleraar seksuologie Ellen Laan. De commissie, ingesteld door RTL en producent Blue Circle, oordeelt dat geen sprake is van aanranding, geen ‘ontucht met een onmachtige’.

Bovendien vind ik het raar dat Tim Hofman wordt beschuldigd van smaad als ze het kennelijk zelf zo gemonteerd hebben.

5 likes

Ja precies. Ze gaan meteen achter degenen aan die er wat van gezegd hebben ipv de werkelijke oorzaak te erkennen; namelijk de montage en het erin luizen van deelnemers.

8 likes

Thanks voor de tip! Ik heb hem gekeken net en echt een aanrader inderdaad!

1 like

Sowieso.

6 likes

afbeelding

4 likes

Is dit al ergens besproken?

https://www.youtube.com/watch?v=GQyJmUgKOzs

Een professor en assistent van de universiteit Gent doen een livestream voor studenten. Ze doen de ene rare uitspraak na de andere (racistisch, nazi praat, politieke uitspraken etc.) en opeens valt de politie binnen.

Dit zijn professors?? Wat zeggen die allemaal?

• Dit is een politie staat, dit is onze samenleving nu he!
  • Mijn broer is wel agent he
  • We hebben wel 137 views he!

Ik kan niet wegkijken. Precies een sketch van op tv maar het is echt.

4 likes

Hier een artikel met meer achtergrond.

Zoals ik het begrijp deden ze een livestream met vragen over de leerstof en daarna wilden ze een gezellige ‘Social Friday’ livestream houden. Dus geen les, maar je kon vragen stellen en praten over andere onderwerpen. Ze zijn bier beginnen drinken en hebben muziek opgezet om het voor de studenten leuk te maken.

Het zijn gewoon twee dronken kinderen bij elkaar.

4 likes