Nieuws, actualiteit en politiek

Ja snap ik. De vriend van mijn zusje is dit weekend ook in het ziekenhuis beland met een simpele buikgriep. Had je helemaal niet gerealiseerd dat dit soort dingen dan zo’n intact hebben

Ik heb er geen haha maar ik heb ook geen EHBO-trommel in huis. Ik heb geluk als ik ergens een pleister kan vinden haha.

7 likes

Ik heb er wel een maar nog nooit wat uit gepakt. zitten alleen maar van die verband dingen in en steriele gaasjes enzo, die heb ik nog nooit in mijn leven hoeven gebruiken. Dus ik snap het nut niet zo, doe er dan dingen in die mensen ook echt vaak nodig hebben.
Pleisters en paracetamol ofzo.
Trouwens nu ik dit typ denk ik, misschien is het ook meer bedoeld voor echt grotere ongelukken :thinking:

Ik zoek me ook altijd rot aan pleisters. Maak dan maar vaak een stuk keukenrol nat en wikkel dat om de plek😂

Omg het komt nu toch wel dichtbij

7 likes

Het klinkt alsof het nu snel gaat, maar dat was ook wel te verwachten, op een gegeven moment is het een soort olievlek en niet meer te achterhalen met wie men allemaal contact gehad heeft. En steeds meer mensen laten zich testen. Weet niet wat ik doe als het in mijn dorp komt, misschien liever boodschappen bestellen en even niet meer naar het cafe etc. Gewoon wat meer thuis zijn als dat kan.

Gaan jullie openbare plekken vermijden wanneer het virus in je dorp stad is?

• Ja
  • Nee
  • Weet niet

0 stemmers

Serena. Houten wordt binnenkort afgesloten en ze is blij met haar hamsterboodschappen. :rofl: :rofl:

28 likes

Ja logisch, ik vraag me af of die gaasjes na 20 jaar nog steriel zijn :laughing:

Ja, ik woon daar :mask:

Ik heb laatst de halve doos maar aan mijn kind gegeven. Die heeft er lekker dierenarts mee gespeeld met zijn honden knuffels. Misschien toch maar wat terug kopen dan.

1 like

Wow mondkapjes als medische inkoop zijn nu ook 4x zo duur🥴

1 like

snap ik wel, je merkt nu al direct onrust bij stad/dorpsgenoten
aan de andere kant vond ik het ook wel fijn om te weten :flushed: :cry: om enigszins zicht te houden haha lol niet dat het ook maar iets uitmaakt want kan het overal krijgen

1 like

Op T forum zijn ze gelukkig gratis.

12 likes

ik moet zeggen dat ik het lang niet eng heb gevonden en mezelf niet gek maakte door al het nieuws, kan daar best nuchter in zijn.
maar ik heb te maken met een hele zwakke/zieke vader die zo’n virus écht niet gaat overleven en ik zelf ben nou niet echt de meest sterke/gezonde persoon momenteel dus nu merk ik wel dat ik er iets meer bij stil ga staan.

1 like

hé je bent er weer :blush:!

1 like

iig 1 in Oss zie ik op Omroep Brabant

Ik merk in deze hoek van het land vrijwel niks van onrust. Vind het wel fijn dat mensen redelijk nuchter overkomen, scheelt mij enorm in mijn angst.

ja verdorie mn ouders, misschien moet ik voorlopig even niet langsgaan :stuck_out_tongue:

Ja en mensen willen er ook echt grof geld voor betalen. In de apotheek waar ik werk zijn er heel veel klanten die ze willen reserveren. Die dingen kosten 8 en 18 Euro per stuk

Ik snap er echt niks van, wie koopt ze? Wie loopt ermee? Ze beschermen toch helemaal niet voldoende tegen dit virus?

3 likes