Haha wtf
Ook in Nederland worden al mondkapjes gestolen hoorde ik
Ja idd ik ken iemand bij wie dat op werk gebeurt is.
Zit je dan zonder mondkapjes en met patiënten in de isolatie…
Ik snap het ook niet want heb nog nooit iemand gezien met een mondkapje op in NL behalve medisch.
Denk dat het gewoon is ‘voor het geval dat’ mensen zijn bang dat ze ergens op misgrijpen?
Daarnaast vraag ik me af of films en series over apocalyps, einde van de wereld, rare ziektes en weet ik veel wat een rol spelen bij de paniek die er nu heerst? (ik kijk zulke films en series zelf nooit)
Echt niet oké, wat bezielt je.
ik denk eerder alle enge filmpjes op facebook die de laatste weken voorbij zijn gekomen van zogenaamde bizarre ziekenhuistaferelen in china en mensen die op straat en in trams zouden liggen creperen (allemaal fake ook als het goed is)
op facebook gaat dat heel snel altijd.
Mijn moeder werkt bij een bedrijf dat mondkapjes aan tandartsen levert. Ze weigeren aan niet-tandartsen te verkopen en krijgen nu dagelijks “dreigmails” en hele boze belletjes. Doe even normaaaal, toch logisch dat er eerst aan vaste klanten wordt gedacht
Het lijkt mij echt lastig voor die advocaat om hem te verdedigen. Die advocaat is door de rechtbank aangewezen en hij wordt gewoon bespuugd door zijn client.
Echt erg dit soort dingen. Snappen mensen nou echt niet dat het voor tandartsen veel noodzakelijker is dan voor hun eigen egoïstische hoofd?
Echt deze man. Als je dan zegt schuldig te zijn, wees dan gewoon een vent en ga rustig in die rechtbank zitten en zeg: jep. Was ik.
Zeg maar hoe lang het wordt…
Een enorm verlies voor de YouTube wereld.
Wow wtf is er mis met je als je dat doet. Gadverdamme.
Ik kwam net via een artikel op deze site uit, werd helemaal naar van al die cijfertjes, vooral die van deaths https://www.worldometers.info/
had ik maar niet zo’n teer zieltje.
Wat een mooi en heftig artikel. Heel bijzonder, bedankt voor het delen
Klopt maar ik bedoel dat tellertje zo in het algemeen, is confronterend ofzo
Ben benieuwd hoe het zal gaan met alle studenten van Vindicat. Die zijn nu met 900 personen aan het skiën in Noord-Italië.
Persconferentie van de WHO. Toon is toch wel anders dan die van de RIVM. Heel erg gericht op containment en het daarmee tijd kopen voor het ontwikkelen van een vaccin en medicijnen en het klaarmaken van de ziekenhuizen. Benadrukt ook dat ze hier anders mee omgaan dan met griep, omdat griep niet meer te ‘containen’ is en daar wel een vaccin en medicijnen voor zijn, terwijl bij Corona de hoop bestaat dat het nog wel kan.
Ik heb trouwens echt helemaal niet het idee dat er grote paniek bestaat in NL over het Corona virus. Hoor mensen er eerder lacherig over doen en 10 keer per dag zeggen dat het niet gevaarlijker is dan de griep en dat ze zich er niet druk om maken. Op zich natuurlijk positief, maar heb ook het idee dat men wel een beetje de kop in het zand steekt.
Wat hebben we aan grote paniek?
Hallelujah, ze hebben hun gezonde verstand weer gevonden.
Yes