Nieuws, actualiteit en politiek

Ik heb dit nu al een paar keer voorbij zien komen en ik moet elke keer weer lachen. Ook gewoon die 2 zinnen zo droog na elkaar :sweat_smile:

Aan de ene kant kan ik me hier helemaal in vinden. Aan de andere kant vraag ik me toch af de ondertitelaar dit ook bij een man zou hebben gedaan. Misschien is dit super zuur en overdreven hoor maar ik vind het wel typisch om een succesvolle vrouw een kutwijf te noemen omdat ze jouw werk wat lastig maakt.

@kali
Ik denk dat alles uit eindelijk uit bedrijfsvoerig oogpunt is. Tevreden werknemers betekent meestal harder werkende en loyalere werknemers. Soms vind ik het motief wel ondergeschikt als het effect goed is.
Ik sta zelf niet achter BMI maar het feit dat artsen het gebruiken geeft wel aan dat het een ‘aanvaard meetinstrument voor gezondheid’ is denk ik. Dus dan vind ik het niet gek dat bedrijven het gebruiken.

Met dat logo bedoelde ik idd die reep.

4 likes

Ik hoop dat er dan Lul de Behanger zou staan.

Dat is echt ondergewaardeerd als scheldwoord plus als je het in het Engels probeert te vertalen is het een trip

8 likes

Ik word best wel blij van dit nieuws :slight_smile:

12 likes

12 likes

This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 5000 replies.