Nieuws, actualiteit en politiek

Dafuqqqq. Die worden ook niet de wind geslagen vanwege een juryuitspraak, maar vanwege zijn eigen wanstaltige, gore, strafbare misdragingen. Later bitch.

Dit klinkt echt teveel als die Brock, die zwemmende student die een meisje had verkracht maar een hele korte straf kreeg omdat hij zo’n getalenteerde jongen was die zo’n glansrijke toekomst voor zich had :face_vomiting:

2 likes

Dat verhaal van Brock is ook echt niet te doen, fucking bizar.
Net als die “affluenza” zaken. Echt om te janken allemaal :no_mouth:

Ahh :pensive: :pensive:

7 likes

ja ik vond dit ook zo erg

:cry::cry:

Godverdomme

2 likes

Oh ik krijg hier helemaal een naar gevoel van in mijn buik, zo verdrietig vind ik dit :cry: Wtf bezielt die stropers ook

1 like

Ook dat hij geen excuses aanbiedt, maar wel spijt heeft van de situatie… Spijt dus dat hij is gepakt en vrouwen voor zichzelf op zijn gekomen. Ik ben geen fan van de hoogte van straffen in de VS, maar dit is toch wel lekker

3 likes

Dat zou een giller zijn :rofl:, als we een totale lockdown krijgen vanwege die rupsen ipv Corona :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heel de wereld op slot vanwege Corona, Nl vanwege DE RUPS.

29 likes

Hahaha jezus die kutrups

6 likes

@DonnieDarko Beste nieuws van de dag voor jou

Edit: lollll ik zie net dat je me op facebook in precies dit nieuwsbericht hebt getagd hahaha

1 like

Hhahahahaha. Ik kan niet wachten!!!

Mooi!

34 likes

Levenslang is in principe echt levenslang, met een herbeoordeling na 25 jaar, waarbij uitgebreid gekeken wordt of iemand eventueel terug zou kunnen keren in de samenleving door middel van gratie, omdat een mens perspectief moet kunnen hebben.

2 likes

Hadden wij die rups hier maar. Dan was het lekker rustig :joy:

1 like

Ik jank nu al om die rups als ik terug denk aan die jeuk en uitslag van vorige zomer :sob:

1 like

Hier nog 1.
En toen was het eindelijk weg, en toen trok ik per ongeluk voor nog geen 5 seconden het vest aan dat ik droeg de dag dat de rups toesloeg.
Kon ik weer bij het begin beginnen :frowning: :frowning:

Ik heb mezelf gewoon meerdere dagen ziekgemeld omdat ik niet kon slapen van de jeuk.

Even wat luchtig nieuws. De W van Willem :raised_hands: :slightly_smiling_face:

Daar sta je dan
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen

En daar is t dan
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier

37 likes

Omg! Ik was dit serieus helemaal vergeten! haha