Ja maar eerlijk dit speelt al zo lang, al sinds 2009 is er sprake van een eventueel verbod (in 2013 kwam dat verbod er voor na 2024! Langer dan tien jaar!!) En andere dierenfokkerijen voor bont waren toen al verboden in nederland (in de jaren 90!!).
Bij een bedrijf runnen hoor je ook je risico’s in kaart te brengen wat mij betreft en naar de toekomst te kijken. Dat je dan je hele bedrijf moet ruimen en weer verder gaat tot 2024 en dan maar gaat zitten wachten tot dat verbod er is (of hoop houden dat het nog teruggedraaid wordt?) sorry maar ik kan daar echt heel weinig mee.
Als je je kinderen moet voeden en dit is al langer dan 20 jaar een bedreiging voor je bedrijf dan heb je echt een bord voor je kop toch?’
Edit: om nog maar niet te spreken over de tegemoetkomingen die er ook zijn.
Daarbij kun je bij je beroepskeuze toch rekening houden met je persoonlijke normen en waarden. True: niet iedereen heeft de luxe om zijn of haar werk te kiezen, maar het lijkt me sterk dat mensen nertsfokker worden vanwege hun beperkte kansen op de arbeidsmarkt. Dan zie ik toch eerder andere banen voor me.
Iemand dit al gezien? Vind t een vaag app-gesprek tbh. Grapperhaus is duidelijk niet helemaal zuiver, maar echt duidelijk communicatie van Halsema is het ook niet. Lijkt me echt heel kut als je dit soort dingen naar buiten moet brengen zeg.
En ik moest ook echt een beetje gniffelen om dat bericht van 22:07. Echt best fel, en dan zo: ‘groet Ferd’
De T is nu eenmaal de T? Ik snap dit niet
Telegraaf
De telegraaf is nu eenmaal de telegraaf, bedoelt hij volgens mij
Haha spuit 11 joee
ja heel chill dat Halsema dat ook gewoon zo zegt haha
De T is nou eenmaal de T
Misschien ben ik hier heel ouderwets in maar ik vind het altijd zo vreemd dat dit soort gesprekken via WhatsApp gaan (wordt niet specifiek benoemd maar ga er wel van uit?). Ik vind het zo lastig om me voor te stellen dat politici via zo’n app met elkaar overleggen en dat serieus te nemen haha.
die app van 23.46 ook trouwens: Zie de weergave met citaten van jou op At5. We spreken morgen verder.
Is toch doodeng als je die app krijgt haha
Ik vraag me wel af wie dit online gezet heeft en met welk doel? Of is het gelekt? Of nep?
’ Dat blijkt uit een appgesprek dat donderdag door het ministerie is vrijgegeven op verzoek van PVV-leider Geert Wilders.’
Wat zijn ze dan opeens snel met het vrijgeven na een WOB verzoek. Had ik dat verzoek gedaan weet ik zeker dat het veel langer had geduurd
En Ferd heeft haar echt wel onder de bus gegooid.
Ja ik moet altijd drie weken wachten hahaha
De tea is de tea
Ik las het in eerste instantie echt zo.
I was today years old toen ik hier achter kwam? Ik heb het al die jaren als Fred gelezen
Mijn brein loopt me te pranken
Alleen al uit de afsluiting ‘groet Ferd’ blijkt hoe gericht dat hele bericht was op openbaring. Love Femke for calling him out.
Zo hallo dingen waar je laat achterkomt.
Ik dacht haha hij typt zn eigen naam verkeerd #foutje
oh wat @Dombo zegt dus haha