Naomi Campbell wat ik op Twitter begrijp deed ook aan human trafficking van minderjarige meisjes.
Waarom zou ik daar een grapje over maken? Als je op de link klikt zie je fotoâs van Naomi als je dan de tweet er boven leest zie je dit:
What are yâall thoughts on the Naomi Campbell kids trafficking situation? We gone have to talk about it eventually
Virginia het slachtoffer praat er zelf over op Twitter.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Maar ze is op de foto gezet met wel bekende pedofielen en minderjarig meisje op de foto te zien is. En als ik op hun namen zoek komt er van alles naar boven over Naomi, Trump en Epstein.
Die link doet het niet bij mij, is het eraf gehaald ofzo?
Gatverdamme wat een creep
Ik vind creep nog een extreem understatement, eerder smerig onderkruipsel en crimineel
Bij de eerste staat trouwens alleen oral rape en geen allegations of, zou dat betekenen dat er echt bewijs van was? En hij was 10 jaar gvd
Dit is ook een van de redenen waarom het rechtssysteem in de VS zo verziekt is. Niet dat het hier perfect is, maar als je hier een strafbaar feit pleegt wordt je aangeklaagd door het OM en die doen dat eigenlijk buiten het slachtoffer om. Je komt dus niet weg door een miljoenenschikking te treffen met de ouders van een minderjarig slachtoffer. Ouders zullen het niet altijd met slechte bedoelingen doen want er is hen vast gezegd dat er weinig kans is op een veroordeling en dat ze beter de schikking kunnen nemen, maar eigenlijk is het belachelijk dat ouders zoân beslissing mogen nemen. (Ik vind het nog anders wanneer het slachtoffer meerderjarig is en er zelf voor kan kiezen om een schikking te accepteren.)
*Wat ik er mee probeer te zeggen: eigenlijk heeft Trump gewoon via de ouders seks met minderjarige kinderen gekocht. Zo zie ik het wel althans.
Maar heeft dit direct met BLM te maken? De verkiezingen komen natuurlijk ook steeds dichterbij.
ik kijk nu toevallig eenvandaag, en er wordt dus eerst heel veel commentaar geleverd op de demonstratie waar geen 1,5 meter afstand is gehouden en dan worden er nu beelden getoond van horeca waar natuurlijk geen 1,5 meter afstand wordt gehouden. Wel weer duidelijk waar de prioriteiten liggen.
dat was in Utrecht bij Roost aan de singel. Vond ik al een teken aan de wand dat de politie dat niet kon deëscaleren. Ik denk ook echt dat de politieacademie anders moet worden ingericht. Maarja het salaris houdt natuurlijk ook niet over.
Wat zijn rosé-meisjes? (google weet het me niet te vertellen)
Dankjewel! En gaat het dan specifiek over deze meisjes, of is het een soort van âbegripâ?
Ok! Haha, dacht het ook in een andere setting hier ergens te lezen, maar kan me vergissen met dat ik inhoudelijk niet goed kon volgen dus.
Het werd in het Rotterdam topic volgens mij aangehaald mbt de agressie vd politie tijdens het leegruimen van het park, dat ze naar rosé meisjes niet zo zouden doen.
(maar pin me er niet op vast want ik kende het begrip tot de post van hvo ook niet)
Waarom bestaan die nog die arme beestjes
En de fokkerijen die niet geruimd worden mogen tot 2024 (!!!) door gaan. Vind het echt heel naar voor die beestjes.
Ja ik snap echt niet waarom die periode niet een keer verkort wordt. Er is nota bene vorig jaar nog groot bericht over de misstanden in de nertsenfokkerijen. En nu weer zoiets. Het is gewoon niet meer houdbaar, sluiten die handel.
Volgens mij mogen zelfs degenen die geruimd worden gewoon tot 2024 verder gaan.
Argh dit maakt me echt woedend.
Waarschijnlijk worden ze nu niet anaal geëlektrocuteerd dus dat scheelt wel weer