Nieuws, actualiteit en politiek

Vind het maar sneu.

Ik vind de berichtgeving en speculatie echt verontrustend. Het is sowieso superernstig, maar er wordt al vrij lange tijd geen nieuws gebracht, maar wel constant noninformatie de lucht in gezonden.

Gelukkig is deze reactie wel echt een goede toevoeging.

1 like

weet de eventuele dader in ieder geval precies waar de agenten zich precies bevinden

1 like

Haha, sowieso beter dan “tyf op, rot op, donder op Theo”.

Op de liveblog van de NOS staat dat de politiewoordvoerder heeft gezegd dat berichten over andere schietpartijen niet kloppen

1 like

En dat praat goed dat je zulke verwensingen op internet gooit?

1 like

Uh jawel, ik kijk ook.

Daar heb je gelijk in.

2 likes

:roll_eyes:

14 likes

Ja jawel, zit op de uithof. Alle hogescholen en universiteiten zijn gesloten. Alleen hoofdingangen zijn open en daar wordt iedereen gecontroleerd. OV rijdt ook niet meer. Maar dit is geloof ik gewoon protocol omdat het dreigingsniveau is opgeschaald naar 5?

Hoor wel veel sirenes buiten omdat ik niet super ver van het UMC af zit. Maar eerlijk: hoop dat ze 'm snel hebben anders moet ik een uur naar huis wandelen haha.

Are you kidding me?

2 likes

Om één lijn te trekken:

Tering BN’ers

6 likes

Ik vind het opvallend dat er tijdens de persconferentie is gezegd dat er een schietpartij op meerdere locaties heeft plaatsgevonden.

4 likes

Ik zeg nergens dat ik geen ergernis heb gevoeld.

Als de DSI je wil pakken zijn ze binnen voordat de beelden je tv bereikt hebben, dat maakt echt geen bal uit.
De beelden van omkledende agenten vind ik wel laag, ze zijn niet voor niets altijd zo onherkenbaar vermomd, ze willen niet met hun kop op tv.

2 likes

Nieuwe incidenten zijn niet uitgesloten? Eh dat is toch nooit?

1 like

Huh ik loop een beetje achter met kijken maar die man op de persconferentie heeft het opeens weer over “schietpartij op meerdere locaties”, raar dat dat elkaar tegenspreekt

1 like

Ja klopt. Ik vind dat ook erg opvallend. Ook dat de NOS daar verder nu geen aandacht aan geeft. En nul informatie over welke andere locaties dan.

1 like

Staat op de live feed van de NOS

1 like