Nieuws, actualiteit en politiek

Er rijdt hier (Zuilen) af en toe en auto langs maar wel veel minder dan normaal. En ik woon naast een basisschool, er komen zo nu en dan ouders hun kind ophalen.

1 like

Tijd om social media af te schaffen

6 likes

Ik vind het altijd zo indrukwekkend dat je bij zulke incidenten doorkrijgt hoeveel er op de achtergrond gaande is qua beveiliging en onderlinge communicatie tussen instanties etc. Vind dat altijd wel mooi om te zien ofzo.

22 likes

Tichelaarlaan explosiegevaar

Uiteraard appt de hele groepsapp nu MAND

18 likes

Was het eerste waar ik aan dacht toen ik die straatnaam hoorde.

Merk dat ik nu zoiets heb van: ik hoor het wel als er echt meer nieuws is. Al dat gespeculeer


3 likes

Op NOS site staat een filmpje waar de politie een gebouw lijkt te bestormen en een stel vrouwen filmt dat vanaf een soort balkon. Hoe ongelofelijk stom ben je dan om daar te gaan staan en het dan ook nog te filmen.

2 likes

Ik vind het ook bizar dat er gewoon livebeelden en filmpjes op de nos etc. komen van binnenvallen en onderzoeken bij huizen etc. Nu ook weer een van bij een andere straat. De dader(s)/eventuele betrokkenen kan/kunnen dat dan ook gewoon zien


“Ja nu vind ik het niet meer leuk.”
“Ik maak even een foto”
“Moet je kijkeeeee die man heeft een heel pak aan”
Hou lekker je bek mens jezus

1 like

Ik zit nu vlakbij cs in een gebouw en woon in de buurt van die laatste locatie die genoemd is, waar politie is etc. Voelt ook niet helemaal lekker om nu naar huis te gaan fietsen

Zijn naam staat dus in de comments op Dumpert bij een filmpje. Zelfs met adres erbij, 8 jaar geleden gepost. Echt bizar.
Edit: volgens mij is het nu weggehaald, wel goed vind ik. Snel gehandeld.

1 like

Mwah, ik hoef niet perse naar buiten dus ik blijf mooi nog even binnen hoor.

3 likes

Ja, het was om/bij het Rabogebouw. Ik zit in het gebouw daarnaast en had er ook uitzicht op. Kwamen ineens heel veel politieagenten aan.

Maar het is nu rustig, ik zie bijna niets meer inmiddels. Heb alleen niet het idee dat het binnen blijven heel strict gehonoreerd wordt, want ik zag ook toen het nog drukker was met politie best veel mensen op straat.

1 like

Ja maar dit is toch gewoon protocol? Bovendien moeten ze het wel zeggen, want als er dan iets gebeurd is het weer ‘jullie hadden niet gewaarschuwd!!’

Maar als je echt aan de andere kant van Utrecht woont kun je echt wel een boodschapje gaan doen.

3 likes

Waar heb je deze info vandaan? Ik ben hier wel benieuwd naar.

wow ja als je zijn naam googelde kwam je ook bij dat filmpje

1 like

Ik zag net op twitter een screenshot daarvan voorbij komen.

1 like

Ik had zijn naam gegoogeld en eerste hit was een vrij bekend filmpje op Dumpert. In de comments hadden mensen de naam en adres gezet van degene die ze dachten te herkennen in het filmpje. Is een filmpje uit 2011. Naam is nu offline gehaald volgens mij maar op GeenStijl staat het nog wel zag ik.

1 like

Nee overal staat nu zijn naam idd maar ik vond het zo bizar dat dat in 2011 allemaal is gepost (die comments met naam en adres dus ook) en dat je nu dat filmpje tegenkwam als je op zijn naam googelde. En dat hij dus vermoedelijk de man in dat filmpje is dat ik jaaaren terug heb gezien. Maar dat is allemaal speculeren natuurlijk.

Lekker korte persconferentie