Ik vind het wel fijn dat er constant wat uitgezonden wordt, je kunt het zelf ook gewoon uitzetten als je denkt nu heb ik alles wel gehoord.
En die schietpartij in Alphen ad Rijn dan?
Ik snap je verder helemaal hoor, maar Van Gogh was niet het laatste voorval
Precies dit!
Ik snap dit soort opmerkingen ook echt niet. Ik reageer nu op jou @Oprah maar zie dit soort bangmakerij ook in en met name in de comments onder de berichtgeving. Vooralsnog weten we nog helemaal niet wat er precies is gebeurd, dus vind ik dit zo ongepast.
Sowieso hebben we nu - naast de echt bekende feiten- al langs zien komen: terroristische aanslag (onbekend), meerdere daders (onbekend), meerdere schietpartijen (onwaar), eerwraak (onbekend). Echt heftig hoeveel er ongefundeerd naar buiten wordt gebracht en hoe er gespeculeerd wordt op oa social media.
Haha ja dat ook. En dan weer die Theo die drie meter heeft moeten verplaatsen en dan nog steeds niks te melden heeft. Ik doe het mezelf ook aan want ik hoef niet de hele dag naar die livestream te kijken, maar ik wil dan toch het idee hebben dat ik niks mis. Maar het enige dat je er mee opschiet is dat je nu al deze irrelevante stukjes na kunt praten.
Waar kan je dit lezen?
Gevonden 
Haha ik ben benieuwd of het nu dalijk dan weer een stuk drukker wordt of niet
Dat was geen terrorisme. Dat geldt ook voor de koninginnendagaanslag (al wordt die door sommige weer wel tot terroristische aanslagen gerekend). Terrorisme heeft ten alle tijden een politiek motief/doel. In Alphen ging het om een zeer verwarde man met psychische stoornis die een gewelddaad heeft gepleegd. Maakt de daad niet minder heftig, maar het is wel belangrijk om die twee van elkaar te scheiden.
Ah dan snap ik het
Hoe weten ze trouwens de naam van de dader? Alleen op basis van die camerabeelden?
Wel echt een gek gezicht wetende dat dit midden op de dag is, wat normaal zoân druk punt is
Ja zoiets dacht ik ook. Maar ik kijk dan ook iets te vaak CSI
Ja hij schijnt al meerdere keren opgepakt te zijn voor verschillende dingen
Dat was zoân raar bericht? Geef dan geen interview af denk ik dan, als je niet wil zeggen wat er op het briefje staat.
Ben echt nieuwsgierig nu ja
Ja inderdaad. Lijkt betrokken te zijn geweest of is veroordeeld voor oa inbraak, autodiefstal, verkrachting en een opstootje met de politie.
het bleek gewoon een boodschappenlijstje te zijn, de quinoa was op
Kan me best voorstellen dat de journalisten best opdringerig zijn en ze haar aanspraken en ze toen al even vast zat in het moment, maar ze niet veel mocht zeggen van de politie
Dan kan ze toch zeggen âik mag hier van de politie geen uitspraak over doenâ
Ze deed zo geheimzinnig. Maar goed, ik snap dat zenuwen oid ook wel meespelen bij zoiets als je echts iets ontdekt hebt ofzo.
Wat bedoel je hier precies mee?
Ik val je niet aan als persoon, maar zet wel mân vraagtekens bij je post. En ik heb geen idee of het âde waarheidâ is, want ik snap niet waar je het over hebt omdat je bericht zo vaag is. Ik vind het wel slecht om angst/onrust te creĂ«ren bij mensen op basis van niks.