Ah dan snap ik het
Knap dat die vrouw dat doorhad. Ik heb op straat echt oogkleppen op. En als ik thuis ben, heb ik al helemaal niks door.
Hoe weten ze trouwens de naam van de dader? Alleen op basis van die camerabeelden?
Wel echt een gek gezicht wetende dat dit midden op de dag is, wat normaal zoân druk punt is
Was hij niet al eerder veroordeeld voor iets? Als hij herkend is door getuigen en ze hebben die fotoâŠ
Ja zoiets dacht ik ook. Maar ik kijk dan ook iets te vaak CSI
Ja hij schijnt al meerdere keren opgepakt te zijn voor verschillende dingen
Dat was zoân raar bericht? Geef dan geen interview af denk ik dan, als je niet wil zeggen wat er op het briefje staat.
Ben echt nieuwsgierig nu ja
Kan me voorstellen dat als die foto onder de politie wordt verspreid iemand hem herkende.
Ja inderdaad. Lijkt betrokken te zijn geweest of is veroordeeld voor oa inbraak, autodiefstal, verkrachting en een opstootje met de politie.
het bleek gewoon een boodschappenlijstje te zijn, de quinoa was op
Kan me best voorstellen dat de journalisten best opdringerig zijn en ze haar aanspraken en ze toen al even vast zat in het moment, maar ze niet veel mocht zeggen van de politie
Dan kan ze toch zeggen âik mag hier van de politie geen uitspraak over doenâ
Ze deed zo geheimzinnig. Maar goed, ik snap dat zenuwen oid ook wel meespelen bij zoiets als je echts iets ontdekt hebt ofzo.
Wat bedoel je hier precies mee?
Ik val je niet aan als persoon, maar zet wel mân vraagtekens bij je post. En ik heb geen idee of het âde waarheidâ is, want ik snap niet waar je het over hebt omdat je bericht zo vaag is. Ik vind het wel slecht om angst/onrust te creĂ«ren bij mensen op basis van niks.
Maar het is toch nog helemaal niet bekend dat het een aanslag is. Misschien is het zoals ook genoemd is wel eerwraak of was ie in de war.
Alleen mensen die al eens veroordeeld zijn, lijkt me?
Mark Rutte heeft het een aanslag genoemd. Maar het hoeft dan (blijkbaar ik heb ook geen flauw idee) niet per se een terroristisch motief te zijn
Ja maar er wordt op dit moment wel meer gezegd door verschillende personen. De politie heeft nu ook gezegd dat het om 5 gewonden gaat ipv 9.
Wel interessant dit. Ik weet dat ze dit bij het voetbal(waar ik heen ga tenminste) ook zoiets doen. Zo hebben er ook mensen een stadionverbod gekregen omdat ze hebben meegedaan aan bepaalde spreekkoren.