FvD… Huilen
Duizenden Nieuw-Zeelanders bij vrijdaggebed getroffen moskee - https://nos.nl/l/2277112
Wat indrukwekkend
Wauw, inderdaad heel indrukwekkend! Ik vind het ook mooi om te zien dat er ook zoveel niet-moslims bij zijn, heb zo heel erg het idee dat de samenleving zo hecht is.
Ik vind haar ook zielig, haar taak is onmogelijk en ze word van alle kanten tegen gewerkt.
Eens, hoor dat ook wel eens een podcasts.
Polletje:
Ik vind Theresa May zielig/heb medelijden met haar
- Ja
- Nee
- Sorry wie/wat?
0 stemmers
Echt geen medelijden hier. Dit is de taak die zij zo graag wilde en dit is hoe ze ermee omgaat.
Neemt niet weg dat ik zeker niet in haar schoenen zou willen staan, maar sjongejonge wat is zij onvermurwbaar zeg.
Ik heb okk niet perse medelijden met haar. Ze wist dat dit een onmogelijke opgave ging worden en eerlijk gezegd snap ik niet waarom niemand in het VK zegt “jongens waarom kappen we we niet gewoon mee want niemand wil dit uiteindelijk nog?” (Oké een minderheid daar gelaten)
Aan de ene kant, ja. Maaaaar aan de andere kant vind ik haar ook wel echt een nare politica en kan ik me ook heel slecht in haar ideeën vinden. Maar dan nog, ga er maar aan staan.
Ja en hier ben ik dus echt boos om. En waarom ik nog best wel met haar te doen heb is dat ze gewoon wel ook behoorlijk wat misogyne shit over haar heen krijgt en dat gun ik niemand.
Wat ik dus gelezen en gehoord had was het idd de troep van Cameron opruimen.
Maar ik heb er niet een heel sterke/overtuigde mening over want ik heb alleen bnr de wereld erover geluisterd (biecht favo podcast voor wereldnieuws) en wat krantenartikelen gelezen.
Ik kan alleen maar aan het begrip ‘Glass Cliff’ denken als ik May zie (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Glass_cliff). Heb wel bewondering voor haar. Ze is zelf ook niet eens voor Brexit maar moet wel de vuile klus opknappen.
Ja ik woon op het moment in het VK dus krijg er best veel over mee en heb het hiervoor ook wel redelijk gevolgd, gezien het verloop van Brexit ook voor mij gevolgen kan hebben. May was zelf inderdaad niet voor Brexit en Cameron is echt een idioot, sorry hoor. Ze doet wel gewoon haar werk, en dat is niet per se iets om medelijden mee te hebben, maar als ik kijk hoe sommige partijgenoten over haar praten, of bijv. de media, vind ik dat echt megarespectloos. Ik vind het ook best wel heftig hoe maar heel weinig mensen verantwoordelijkheid nemen hier in hun baan, als je bijv. kijkt naar het aantal Brexitministers wat al is opgestapt. Maar aan de andere kant heeft May volgens mij ook wel geprobeerd het parlement een beetje te omzeilen laatset tijd en dat verdient nou ook niet bepaald applaus. En die extra verkiezing in 2017 was ook raar.
Maar het is megagek en ingewikkeld allemaal vind ik.
Kan het me niet voorstellen. Ik hoop oprecht dat ze wel een groep mensen in haar omgeving om zich heen heeft die haar steunen
Ik vind het echt fijn dat bij de stille tocht FC Utrecht supporters en mensen van de Moskee naast elkaar staan met spandoeken en samen zingen. De supporters moesten er zelf ook van janken. Ben zo opgelucht dat het niet gebruikt wordt op schuld te leggen en iedereen die geïnterviewd wordt gewoon spreekt van “1 gek” en niet wijst op anderen.
Oh das echt heel mooi! Ik dacht vanmiddag nog dat de aanslag in christchurch daar zo heeft verbroederd, zoveel mensen die het gebed daar vandaag hebben bijgewoond. Fijn om te zien dat het hier ook gebeurd
Ik sta een soort van dronken op een feestje te discussiëren met een FvD stemmer. Ben even de wc ingevlucht om op adem te komen. Alle grenzen dicht!!!1!1!!1! Send help alsjeblieft.
Laat ff Thierry als veenmol zien, dan is hij gelijk bang voor FvD
Zo naar dit. Ik weet dat de politie goed heeft gehandeld in deze situatie ( qua oppakken enzo)maar ik wou dat er een vorm van nazorg was voor valsbeschuldigde mensen.
Kan iemand mij uitleggen waarom May standvastig geen nieuw referendum wil uitschrijven? Het is inmiddels toch wel duidelijk dat een heel groot deel van de bevolking die Brexit helemaal niet wil?