Nieuws, actualiteit en politiek

Het is mens-eigen om dingen op jezelf te betrekken, en Social media-eigen om dat dan weer te delen :wink:

2 likes

Ik hoop trouwens dat het ook niet overslaat op gebouwen eromheen, alles staat zo dicht op elkaar

Dat hele eiland staat boordevol historische pandenā˜¹ļø

Er is geen nederlandse tv-zender die hier iets over uitzendt? Ik heb nu CNN opstaan maar ik vind het wel een gemis en vreemd.

Nu het donker wordt zie je helemaal erg hoe dat vuur als een gek brandt

Nou, dat gevoel deel ik nog even helemaal nietā€¦ :worried: Maar eigenlijk had ik er niet echt bij stil gestaan dat iemand hier schuld aan zou kunnen hebben.

Er waren werkzaamheden bezig.

Ja, ik had het gelezen, maar ik ga er vooralsnog niet vanuit dat de mensen die met die werkzaamheden bezig waren iets met de brand te maken hebben. Al zullen ze nu wel een crisisbijeenkomst hebben met het hele team om na te gaan of iemand het croque monsieur apparaat had aangelaten. :confounded:

4 likes


:woman_facepalming:t2:

16 likes

Haha ja ik denk niet dat het heel fijn is om op dit moment bij dat bedrijf te werken

Fijn dat ie meedenkt, toch?

Niet bepaald

Bedankt voor je blus-ervaring Trump!

12 likes

ā€œmust act quickly,ā€ what awesome advice! oh my god, itā€™s a good thing you mentioned that because otherwise the fireman would have lollygagged their way to the fire while smoking cigarettes and carrying baguettes in a little net tote as French firemen usually do. GOOD THINKING SIR

:rofl: een comment onder de tweet

36 likes

Oooh ik heb net mijn Franse familie gebeld en die waren in tranen hoor. Ik ben ook in shock.

Maar hij geeft als geen-brandweer advies aan de brandweer over wat ze kunnen doen.
Ik vond het zelf altijd enorm vervelend als mensen als nietleerkracht dachten mij wel te kunnen adviseren over hoe ik les gaf.
En ik denk dat dit zeg maar dat is maar dan 1000 x zo groot

8 likes

Sowieso kan zoā€™n enorme plens water van een blushelikopter het vuur juist ook groter maken. Maargoed, beste stuurluiā€¦

Wat afschuwelijk zonde zeg, ook van dat enorme ronde glas-in-lood raam. Dat glas zal wel springen van de hitte?

Ik wilde er in januari niet om omdat het zoā€™n eind lopen was. Jongens, wat een spijt heb ik nu. Pfff, vind het echt heel erg.

Mijn eigen huis zien afbranden is trouwens echt een van mijn grootste angsten denk ik. Men vraagt weleens wat je zou willen redden uit je huis, maar ik kan niet bedenken wat dat zou moeten zijn. Op zichzelf is bij mij niks van waarde, maar het geheelā€¦ Ik moet denken aan Luceberts Alles van waarde is weerloos.

1 like

Die tweet doet me denken aan mijn ex, die tegen een vriendin zei (haar vriend is op 23-jarige leeftijd overleden na een korte strijd tegen kanker) dat ze na 3 maanden maar moest stoppen met rouwen want het is wel lang genoeg geweest.

Goed bedoeld: ja
Tactisch: nee
Schiet je er iets mee op? Nee, dus hou je mond gewoon en uit je medeleven. Op dit moment zit niemand te wachten op jouw goedbedoelde advies. Al helemaal als je de ā€˜POTUSā€™ bent.

1 like