Nieuws, actualiteit en politiek

Hier heb ik het wel eens met m’n vriend over. M’n kat, m’n baby fotoboek en de foto van mij en m’n overleden vader gaan mee. Mijn vriend heeft niks bijzonders zei hij, dus hij neemt mijn fotoboek + foto mee zei hij. Vond ik wel lief.

8 likes

Goed dat je hierover begint. Ik heb bijna al mijn dierbare spullen in een kist liggen die ik zo mee kan nemen, maar er missen nog een aantal dingen zoals mijn sd-kaartjes die verspreid in huis liggen. Moet er niet aan denken dat die verloren gaan. :cry:

1 like
Samenvatting

Heb je de foto al eens gescand? En heb je voor jezelf bedacht of die fysieke foto de waarde vertegenwoordigd, of is het iets anders?

Even een sidetrack van de brand in Parijs. Ik vind het voor mezelf belangrijk om over na te denken.

1 like

Ja heb de foto ingescand, maar de echte foto is toch wel mooier natuurlijk. Die foto is echt van waarde, is de enige foto nog die ik heb van mij en m’n vader. Ik was nog vrij jong toen hij overleed.

1 like

21:45
Veel van de kunstwerken die in de Notre-Dame stonden zijn gered.

Bron: De Gelderlander

Gelukkig.

10 likes

Ja, ik denk dat veel mensen nu moeite hebben met het idee dat hij beschrijft. En ik vind dat hij een mooi onderscheid maakt tussen individuele en collectieve rouw.

2 likes

Ik vind het nog steeds bizar dat Nederlandse tv-zenders geen (live) uitzending hierover doen. Wel even op nieuwsuur besproken,maar dat is ook al voorbij.

Maar wat moeten ze de hele tijd laten zien dan?

2 likes

Ik vind dit plaatje echt bijzonder “mooi”.

Edit:

Het origineel (met dank aan @Twijfelaar)

9 likes

Het origineel:

5 likes

Niet perse de hele tijd maar een extra nieuwsuitzending had ik wel gepast gevonden.

1 like

Ah, super! Thanks!

1 like

Ah op die manier! Ik dacht dat je continu bedoelde.

1 like

Dat heeft RTL4 gedaan. In de pauze van the Good Doctor! Toen zijn ze naar correspondent overgeschakeld in Parijs die de laatste updates had.

2 likes

Wauw

11 likes

Mijn hart breekt

2 likes

Zo vanuit de lucht ziet het er nog 50x heftiger uit dan de beelden vanaf de grond. Ben bang dat als ik morgen wakker word er een groot gedeelte gewoon compleet verwoest zal zijn :frowning:

7 likes

Afschuwelijk. Hier net zo, lig in bed maar verzet me tegen de slaap omdat ik aan het nieuws vastgekluisterd zit.

Voorzijde en structuur lijken gered te zijn! Aldus liveblog nu.nl.

Het zal mij verbazen als ze die torens vannacht weten te redden, als je die dronefilmpjes bekijkt is er nu al niks meer over van de rest.