Nieuws, actualiteit en politiek

Ik heb nog steeds spijt dat ik daar toen geen shirt van had gekocht ergens online. :'D

1 like

Ja, volgens die persoon die hem postte is deze foto inderdaad van een brandweerman.

En ja @anon42392789 voor nu hebben de ramen stand gehouden, maar van wat ik gelezen heb is het wel nog een tijdje onzeker of ze niet beschadigd zijn.

@rodepaprika Ja vond ik ook al! Ik had me voorbereid op het ergste nadat er gisteren gezegd werd dat er niks over zou blijven, maar ben opgelucht door de eerste foto’s (hoewel de schade waarschijnlijk wel erger is dan te zien is op deze foto’s, maar ok…).

1 like

Het orgel heeft de brand gelukkig ook overleeft!

10 likes

daar zal ook nog veel over gediscussieerd worden, heropbouwen past bijvoorbeeld totaal niet bij de geaccepteerde theorieën over restauratie en conservatie

2 likes

Hihi pijpen.

4 likes


Bewust soa’s verspreiden :persevere:

Ik schrik hier heel erg van. Niet alleen omdat het natuurlijk vreselijk is maar ook omdat ik er gewoon nooit bij stil heb gestaan dat je als volwassen vrouw ook bang moet zijn voor 15-jarigen…

19 likes

Gatverdamme :weary: hoe gestoord!

Wat een narigheid inderdaad :frown:

On a lighter note: hoe kom je erbij om je twee zoons deze namen te geven? Dat klinkt toch vrijwel hetzelfde?

‘‘Twee tieners van de bende, de broers Geremy en Jermely B. zijn opgepakt voor hun rol in de gruwelijke verkrachtingszaak van een 35-jarige Schiedamse eind 2016.’’

15 likes

Oh dit heb ik zelf wel mogen ondervonden. Nadat ik was beroofd en betast door 11 tot 15 jarigen.

Ik vind tieners vanaf dat moment niet echt onschuldig meer.

Jeetje wat ontzettend naar en heftig. (Sorry dit dekt de lading niet echt maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden.)
Ik had geen idee.

Ben je oké?

Jeetje bizar, wat een enge gasten

@Kuidaore, wat heftig om mee te maken, knuffel!

Ik ben oké want het is gelukkig al een aantal jaar geleden dat dit is gebeurd maar echt vertrouwen in de mensheid heb ik niet. Daarom schrik niet zo snel meer van dit soort nieuws.

Ben nog steeds bang voor grote groepen die op straat staan dus het heeft wel wat achtergelaten. Kan me niet voorstellen hoe die vrouw zich voelt.

Dankjewel @ferris <3

1 like

Wajo schrik hier echt van! Dit is echt op loopafstand van mijn huis, het gebied waar ze veel slachtoffers maken. Durf daar ook niet te lopen wanneer het schemert/donker is, nu al helemaal niet meer :worried:

Wow ik schrik echt van dit berichtje dus dacht even verder lezen maar ben nu eigenlijk net zo goed geschrokken van de reacties onder het artikel.

Ik las eerst Deventer en vond het toen al merkwaardig dat in die post hieronder ook people.com er aandacht aan besteedde. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

https://www.ad.nl/amersfoort/honderden-meters-natuur-in-brand-bij-soester-duinen~afdfabc2/

Ik zit echt met tranen voor al die dieren (en dan ook nog eens met babies en eieren :(, mijn hart huilt)

4 likes

ohh hou op :cry:

Wat voor wereld is dit?