Nieuws, actualiteit en politiek

Cool. Ik heb alleen maar are dingen gebouwd voor eenden van takken op een WNF ranger dag.

1 like

Dit filmpje :broken_heart:

Ik ook:(

Die foto van die vader met zijn dochtertje, verdronken, zwemmend naar Amerika voor een beter leven

Ik zal hem niet delen maar wat leven we toch in een wrede wereld met zoveel oneerlijkheid. Dankbaar dat we hier zijn geboren en kunnen opgroeien, echt
 :pensive:

9 likes

Ik vind het ook triest, voor moeder en baby. Hoe erg moet jouw situatie zijn om zoiets vreselijks te (moeten) doen. Echt, zo hartverscheurend die baby
 hoe die agent ook een snik in zijn stem heeft als hij haar vindt (filmpje hierboven) :unamused:

3 likes

Bedankt voor het delen, wat een triest verhaal :pensive:

2 likes

Dit vind ik echt bizar

Wtf dit gaat echt nergens meer over. Als je naar buiten gaat ben je ook minder veilig dan als je 9 maanden lang thuis blijft, dit kun je dan toch over elke zwangere vrouw zeggen?

Ja en ook al is zij de ruzie begonnen dan vraag je er toch niet om dat er op je geschoten wordt?!
Het meest bizarre vind ik daarnaast dat degene die 5 keer op dat kind heeft geschoten vrijuit gaat. HOE DAN


Wereldleiders bijeen voor de G20, ik tel 3 vrouwen.

Hahaha Putins pak zit voor geen meter. Nooit geweten dat hij zo klein was.

8 likes

Dit komt doordat hij vet slim is:

7 likes

Waarvan twee toch gaan stoppen? :thinking:

1 like

Ugh, zo lelijk vind ik dat. Heb op m’n vorige werk vaak broeken moeten afspelden om het in te laten korten en als ik dan op m’n huidige werk iemand zie met een veel te lange broek dan zit ik dat in m’n hoofd weer te doen.

Jep. En ook behoorlijk conservatief zijn :disappointed:. Wie is die derde vrouw eigenlijk?

Nou
 geen timmermans dus. Uberhaupt geen van de spitzenkandidaten, maar Ursula Von Der Leyen. Ik ken haar eerlijk gezegd niet, dus geen idee wat ik daarvan moet verwachten.

Ik vind het toch een vreemd principe dat er mensen naar voren worden geschoven als spitzenkandidaten waardoor je (ik tenminste) het idee krijgt die 1 daarvan gekozen gaat worden en dan opeens wordt het totaal iemand anders.

1 like

Ja ik vind dat ook raar? Was niet echt overtuigd van dat hele spitzenkandidatensysteem op zich, maar om het nou helemaal links te laten liggen is ook weer zo iets

1 like

Helemaal mee eens, feit dat het een vrouw is vind ik dan wel fijn haha.

“Er is indertijd niet goed geluisterd en gezocht naar passende oplossingen, zoals het stoppen van het misbruik en het aanbieden van juiste begeleiding of behandeling aan de slachtoffers”, laat het Leger weten aan Trouw.

?? Stoppen met misbruiken was niet een oplossing die ze bedachten?

Zo hebben jullie die schreeuw gehoord na de uitspraak van Holleeder, echt door merg en been gaat ie.

1 like