Nieuws, actualiteit en politiek

Getuigen zijn ook niet altijd betrouwbaar.
Maar dit stond ook in het artikel; Daarbij ontstond een worsteling, waarbij ze beiden vielen.

Vier omstanders hielden volgens het politieonderzoek de 32-jarige man vast in afwachting van de komst van de politie.
Dat kan er voor een buitenstaander als mishandeling hebben uitgezien.

Ik vind het wel een bijzonder verhaal. Vijf mannen plegen een burgerarrest op één man. Bij aankomst van de politie blijkt de man dood, maar ze hebben hem in ieder geval niet mishandeld?

11 likes

Hahaha moet er zelf alleen nog een doodsoorzaak bij maken

Dit soort artikelen vind ik altijd weinig toevoegen. Je kan niet altijd iemand ‘echt’ kennen. Een overdreven voorbeeld maar iedereen vond Ted Bundy een charmante man en toch was het een seriemoordenaar. (Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat ik overtuigd ben van de schuld van de hovenier maar meer dat er aan de meningen van anderen/ buitenstaanders naar mijn mening weinig waarde moet worden gehecht)

13 likes

De 5 zijn nog wel verdacht he, er zullen in ieder geval geen gronden zijn om ze vast te houden. Er wordt verder onderzoek gedaan.

Ik kijk nu al uit naar het interview met de ‘buurvrouw’ van 5 straten verderop die het niet kan geloven omdat hij haar hondje wel eens aaide. Zulke onzinnige nieuwsberichten dit.

15 likes

Ik vind t wel iets toevoegen eigenlijk, zeker omdat gister overal werd beweerd dat die man al jarenlang daar rondliep en dat dat dus een hele andere man was dan deze. Vind het een raar verhaal

Ik zeg niet dat hij charmant is, maar dat het niet dezelfde man was als eerder en dat hij gewoon een afspraak had en daar niet de hele dag rondliep, plaats het toch in een ander perspectief vind ik. Ik zeg niet dat hij niet schuldig is, maar het is wel een ander verhaal dan eerst.

Dit is weer een heel ander bericht. Nu hadden ze geen opzet iemand te doden en zijn daarom vrijgelaten!?

Maar wel nog steeds verdacht. Je kan iemand ook niet zomaar vast houden, daar zitten regels aan vast.

Mijn probleem is niet zo zeer dat ze zijn vrijgelaten, maar dat het eerdere bericht was geen aanwijzing voor mishandeling en dat ze nu verdacht zijn van betrokkenheid bij zijn dood. Dat spreekt elkaar zo tegen.

Maar betrokkenheid bij zijn dood betekent niet perse mishandeling. Kan ook zijn dat door dat vasthouden iets gebeurd is. Als ze van mishandeling werden verdacht hadden ze hoogst waarschijnlijk nog wel vastgezeten. Maar volgens mij staat de doodsoorzaak nog niet eens vast.

Ga je nu natuurlijk allemaal van die reacties krijgen dat het terecht is dat hij is overleden.

1 like

Ik had het verkeerde artikel geplaatst haha

Ik bedoelde deze

https://www.ad.nl/nieuws/advocaat-roethof-betwist-moord-nicky-lijkt-te-zijn-weggelopen~ac51d499/

“Ten eerste ben ik master student biologie”

Lol is dat waar je je trots uit haalt.

8 likes

Zo vaak dit soort berichten vanuit India. Kan er echt niet bij… hoe verschrikkelijk

1 like

Echt degoutant. Vlaams belang moet z’n mandatarissen wel vaak verontschuldigen voor wat ze ‘in een dronken bui’ doen of zeggen. Laatst was er toch ook iets met een hitler groet…

Iedereen mag in zijn eigen tijd zo vaak dronken zijn als ie wil van mij, maar ik zeg zo’n dingen toch niet als ik dronken ben… Maar owee als je zegt dat het geen fatsoenlijke partij is en dat ze vol racisten zitten.
(Sorry, kleine rant maaf ik word daar echt kwaad van)

4 likes

Ik kan me dus gewoon niet voorstellen dat dit binnen Vlaams Belang niet gewoon de orde van de dag is. Denk dat ze eerder spijt hebben dat het uitgekomen is, dan voor de inhoud. Als je dit soort dingen al zegt tegen een random vrouw op tinder kan ik me niet voorstellen dat het bij zo’n partij niet binnenkamers lachend gezegd wordr

4 likes

Pfoe ik zag dit al voorbij komen op twitter maar ik had geen idee dat deze gast ook nog wat in de politiek deed.
Dit ook

"“Wij nemen hier absoluut afstand van”, zegt Kim Brooks, voorzitster van Vlaams Belang Mechelen, furieus. “Dit kan echt niet. Onze afdeling is de meest multi-etnische van allemaal, en op één na zijn alle bestuursleden vrouw. Thomas gaat dus ook tegen zijn eigen mensen in.”

Zijn eigen mensen?? Want omdat er ook vrouwen bij deze partij zitten is het minder erg want dan zijn het ook zijn mensen?? Wat een bizarre gedachtegang

1 like