Gadverdamme man ik zat even naar z’n instagram te kijken voor hoe hij het neerzet vandaag, hij lijkt dat meisje ook echt als accesoire te gebruiken??? Zelf een supersaaie outfit met saaie das aan, zit niet eens echt goed ofzo, en dan wel met z’n vriendin rondparaderen en de designer van haar jurk taggen en alles.
Echt bizar dit. Sowieso heel dat onderzoek, eerst de broer geliquideerd van de kroongetuige. Allemaal informatie gelekt.
Ja volgens mij zelfs twee keer en deze week las ik nog een bericht dat ie zich terug wilde trekken, nou na vandaag…
Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen gewoon. Een advocaat liquideren oh mijn god waar houdt dit op
Ze zijn ook opzoek naar een verdachte tussen de 16-20 jaar oud…
Ja precies, dit zou zo een script voor een serie/film kunnen zijn. Echt bizar dat het gewoon de werkelijkheid is…
Ik zat bij haar oudere zus op de middelbare school. Ik zat in de 6e en haar zus was een brugklasser met toen al een intens hoog special snowflake gehalte.
Toch gek, hij studeerde al terwijl zij nog op de basisschool zat. Vind het zo’n enge vent. Ben dan ook benieuwd wat je ouders zeggen als je je nieuwe liefde komt voorstellen…
Wat een verschrikkelijke gebeurtenis. Een echte aanslag op de rechtstaat.
Maar ook een kwalijke zaak dat mensen tegenwoordig het nieuws wantrouwen en in alles een complot zien?
Wauw serieus in wat voor iets zijn we beland? Na die overvloed aan liquidaties en schietpartijen en bedreigingen richting de kant van advocaten was dit natuurlijk eigenlijk ook wel te verwachten, maar dat maakt het op geen enkele wijze minder erg.
Ik denk dat wij helemaal niks kunnen veranderen aan het feit dat dit soort figuren het cool vinden om te moeten zitten en het als een eer zien dat ze gevraagd worden om iemand te liquideren. Een leven is voor hun blijkbaar niks waard. Hoe kunnen wij dit nou veranderen voor hun? En hoe stop je in godsnaam de weg naar de afgrond waar we op afstevenen?
Fernando Ricksen is overleden
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/artikel/4801346/fernando-ricksen-43-overleden
Wat een trieste gebeurtenissen vandaag
Haha nou een beetje sceptisch zijn over het nieuws en journalisten kan geen kwaad hoor.
Ik hoop dat het fake is. Dan leeft hij iig nog.
Wajo, mijn hood.
Dat de vermeende dader ook zo jong is…
Die gangsters schijnen dus gewoon jonge jongens te ronselen als huurmoordenaar bij schoolpleinen en het leger des heils. Lekker goedkoop.
Ja, dat is echt een probleem voor de politie atm… heel veel jonge mensen in de criminaliteit die niks te verliezen hebben en de meest kutte klusjes opknappen voor heel weinig.
Ik ben niet mega thuis in de gangsterwereld maar zover ik het heb begrepen worden die gewoon als een soort wegwerpservies gebruikt. @Kryptonite ?
Klopt, het is een soort nieuwe generatie van criminelen. Komen ook vaak uit coke-bendes en liquidaties zijn een hele snelle manier om te stijgen in ranking. En als ze er al uitkomen worden ze vaak gewoon weer teruggelokt met betere deals.
Advocaat Wiersum was bezig met eigen persoonsbeveiliging
https://www.ad.nl/binnenland/advocaat-wiersum-was-bezig-met-eigen-persoonsbeveiliging~a8ac4c05/
Omdat hij (volgens een collega) geen vertrouwen had dat politie en justitie hem voldoende kon beveiligen.
Vind dit verhaal echt nog triester maken.
Echt heel erg, ben er echt stil van.
Wie is zij, de mensen die vastzitten?
Hier zat ik op te wachten!
Edit: nee toch niet, ik wilde eigenlijk een overzicht van de zaak tot nu toe.