Nieuws, actualiteit en politiek

Ja ik ook… Ook om zoiets. Niet dat een andere reden het wel oké maakt maar het is toch bizar, dat zoiets op dit uitloopt. Ik vind het ook zo erg voor alle mensen die daar waren en het gezien hebben.

Het voelt ook zo dichtbij want ik kom daar wekelijks en woon er vlakbij. Ik hoop echt dat ze hem snel vinden.

Ik zit net een beetje te kijken over dat vreselijke nieuws uit Dordrecht, het lijkt een familiedrama te zijn waarbij 2 kinderen en een man om het leven zijn gekomen, daarnaast ook nog 1 iemand zwaargewond.

Ja jezus, ze zeggen nu dat het zou gaan om een politieman en zijn kinderen die zijn overleden en dat zijn vriendin of ex in kritieke toestand naar het ziekenhuis is. De man zou de dader zijn. Echt afschuwelijk!

Ik lees net dat de zwaargewonde vrouw vannacht is overleden. Wat ontzettend triest zeg :confused:.
Ik snap echt nooit dat kinderen worden betrokken in dit soort drama’s.

Het is weer raak in Rotterdam/Capelle. Ik woon vlakbij het Alexandrium en de politiehelikopter vliegt over.

Ja ik zie hem ook heel de tijd rondjes viegen vanuit kantoor. Gaat wel lekker hier.

Jezus wat gebeurt er in godsnaam allemaal?

Voor kindermisbruik veroordeelde tbs’er ontsnapt tijdens verlof in Nijmegen

Voor mijn gevoel gebeurt dit vaak de laatste tijd (ontsnapte TBS’er) of lijkt dat maar zo?

Ik denk dat het iets is wat altijd gebeurt, maar dat we met social media er sneller achterkomen. Toen ik jong was hoorde ik ook wel eens over TBSers die ontsnapten als ze bijvoorbeeld verlof hadden.

29 likes

tumblr_p23rk3khZb1vd602xo1_400
Ja ja, we zijn weer begonnen!

4 likes

Hier ben ik blij mee! Maar zal de reacties uit voorzorg maar niet lezen

4 likes

16 likes

Niet jaloers op alle community managers van kranten en nieuwswebsites vandaag. Opende per ongeluk de reacties bij de NOS op Facebook net. Om te janken.

1 like

Ik werd wakker met een pushmelding hierover en ben zo blij :smiley:

3 likes

Weet iemand waarom Davide (verloofde Thierry) ervoor gekozen heeft geen hoedje op te doen vandaag? Ik ben benieuwd naar de reden :joy:

Mijn favoriete discussie is begonnen.

Ik snap dat het kindje zelf erachter gaat komen wat er tussen de benen zit maar als de tijd rijp is kunnen de ouders toch besluiten om het uit te leggen aan het kindje.

Vind het heel knap wat ze doen want mensen neigen toch altijd om een kind een bepaalde richting in te laten gaan van wat zij vinden dat hoort bij een jongen of meisje. Nu wordt dat helemaal vermeden.

2 likes

Maar dan nog vraagt een kind er toch zelf om? Dat is anders dan dat je vanaf de geboorte al loopt de kirren dat je zo’n stoer mannetje of zo’n schattig meisje hebt gekregen en dat hij later zeker een stoere, sterke profvoetballer gaat worden en zij een lieve, schattige prinses.

6 likes

Voor mijn gevoel doet echt 90% van de ouders zo achterlijk tegen hun kind maar misschien ken ik rare mensen.

9 likes