Lol dan ben je 22 en wil je je relatie met Thierry Baudet na enkele maanden meer cachet geven (of andersom, dat Thierry dat wilde) door te verloven. Die lui zijn zo bijzonder.
Inmiddels 23 volgens mij. Thierry is 36. Ik was toentertijd ook geschokt. Kan me niet voorstellen dat ik mn vroegere studentenleven achter me zou laten om samen te gaan wonen met een 36 jarige Baudet en dat vervolgens verloven zou noemen omdat dat meer past bij ons artistieke chique imago.
ik zat in dit vliegtuig, dood eng! ze zeiden dat het opstijgen moest worden afgebroken omdat er een lampje ging branden maar dat was dus niet zo.
Wat eng! En ook raar dat je hierdoor pas weet wat er aan de hand was.
Ik denk niet dat je als vrouw een relatie met Thierry kan hebben zonder scheve machtsverhouding in alle eerlijkheid. Maar ja, wat een narigheid
Gadverdamme man ik zat even naar zân instagram te kijken voor hoe hij het neerzet vandaag, hij lijkt dat meisje ook echt als accesoire te gebruiken??? Zelf een supersaaie outfit met saaie das aan, zit niet eens echt goed ofzo, en dan wel met zân vriendin rondparaderen en de designer van haar jurk taggen en alles.
Echt bizar dit. Sowieso heel dat onderzoek, eerst de broer geliquideerd van de kroongetuige. Allemaal informatie gelekt.
Ja volgens mij zelfs twee keer en deze week las ik nog een bericht dat ie zich terug wilde trekken, nou na vandaagâŠ
Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen gewoon. Een advocaat liquideren oh mijn god waar houdt dit op
Ze zijn ook opzoek naar een verdachte tussen de 16-20 jaar oudâŠ
Ja precies, dit zou zo een script voor een serie/film kunnen zijn. Echt bizar dat het gewoon de werkelijkheid isâŠ
Ik vind het zo zo bizar dat je dus als advocaat niet veilig verdediging kan voeren. Waar stopt dit? En nog erger: wanneer gaan jonge jochies beseffen dat een mensenleven meer waard is dan enkele (tien)duizenden euroâs. Dan ben je toch ook compleet messed up.
Wat bizar. Vind het ook best raar dat je dan niet beseft dat de kans dat je gesnapt wordt aanzienlijk is. Wat dus betekent dat je blijkbaar niet zo danig van waarde bent dat je niet 10-15 jaar gemist kan worden. Wat een eer.
Ik ben nu wel superbenieuwd: wat voor werk doe je?
Vind dit echt zo zo bizar. Je hebt dan heel je leven nog voor je.
Ik zat bij haar oudere zus op de middelbare school. Ik zat in de 6e en haar zus was een brugklasser met toen al een intens hoog special snowflake gehalte.
Toch gek, hij studeerde al terwijl zij nog op de basisschool zat. Vind het zoân enge vent. Ben dan ook benieuwd wat je ouders zeggen als je je nieuwe liefde komt voorstellenâŠ
Dat snap ik wel ja. De omgeving is natuurlijk super deprimerend en vol met foute verleidingen. Is vaak natuurlijk ook een opstapeling van factoren. Maar zelfs dan wil je toch geen vooruitzicht waarin je pas na tien, vijftien jaar weer een keer vrij mag zijn.
Wat een verschrikkelijke gebeurtenis. Een echte aanslag op de rechtstaat.
Maar ook een kwalijke zaak dat mensen tegenwoordig het nieuws wantrouwen en in alles een complot zien?
Wauw serieus in wat voor iets zijn we beland? Na die overvloed aan liquidaties en schietpartijen en bedreigingen richting de kant van advocaten was dit natuurlijk eigenlijk ook wel te verwachten, maar dat maakt het op geen enkele wijze minder erg.
Ik denk dat wij helemaal niks kunnen veranderen aan het feit dat dit soort figuren het cool vinden om te moeten zitten en het als een eer zien dat ze gevraagd worden om iemand te liquideren. Een leven is voor hun blijkbaar niks waard. Hoe kunnen wij dit nou veranderen voor hun? En hoe stop je in godsnaam de weg naar de afgrond waar we op afstevenen?
Fernando Ricksen is overleden
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/artikel/4801346/fernando-ricksen-43-overleden
Wat een trieste gebeurtenissen vandaag