Ik weet ook niet wat ik meer bizar vind, het feit dat dit gebeurd is of dat dit de enige aanhouding is???
Zo dat alle wandaden van de boeren maar zo breed mogelijk mogen worden uitgemeten in de media. Op een paard inrijden lekker bezig jongens.
Hoe is t met dat paard?
(Ja, ik ben ook zo iemand die in horrorfilms huilt als de hond dood gaat maar geen fok geeft over de mensen)
In het nieuws wordt het allemaal een beetje afgezwakt hoe erg ze zich misdragen man.
Het was âmaarâ een tikje tegen de achterbenen, dus het paard is gelukkig okĂ©.
Beelden van de boer die een agente te paard aanrijdt. Niet veel later is deze persoon (terecht) opgepakt. #boerenprotest #Groningen pic.twitter.com/5VyTQZ3XVJ
â MrDeluxeno (@MrDeluxeno) October 14, 2019
Edit: Oké het filmpje komt niet tevoorschijn, maar via het linkje kan je het zien.
Ik hoorde nog iemand zeggen dat een weg bezetten niet veilig is voor de demonstranten want stel er rijd een gek op in. Dus dat ze daarom zijn weggehaald. Daar zit wel wat in, maar de politie zou ze ook bescherming kunnen bieden.
@Catalina
Ja en als het links protest is gilt de media: âZE ZEIDEN DAT THIERRY BAUDET DOOD MOET! HET PROTEST HAD GESTOPT MOETEN WORDEN!!!â
ugh wat een klootzak.
Ik vraag me ook af of ze wel allemaal rijbevoegd zijn. Die trekkers worden toch ook vaak bestuurd door jonge knapen?
Ja op je eigen terrein mag je gewoon rijden zonder rijbewijs. Mijn vader loste al vrachtwagens toen hij 11 was. Maar goed, op de openbare weg mag het natuurlijk niet. Op de openbare weg mag je vanaf 16 jaar.
Thanks!
Gelukkig valt t mee
Godsammmmme man,
het idee van een protest, van een demonstratie, is dat je in groten getale je stem laat horen. Het idee van een staking is dat je belangrijk werk neerlegt waardoor hinder wordt ondervonden en je laat zien dat jouw werk onmisbaar is.
je stem. hinder. een ravage aanrichten en mensen - en dieren - in gevaar brengen HOORT DAAR NIET BIJ.
wat een bizar verhaal is dit.
Twee nieuwe aanhoudingen om incidenten boerenprotest Groningen - https://nos.nl/l/2306204
De man die op het provinciehuis is aangehouden en de bijrijder van de man die de hekken omver reed
Ja, wtf. Wilde het net komen posten. Een vriendin van mij woont daar. Een klein dorpje waar iedereen elkaar kent maar niemand wist van hun bestaan af. Echt raar
Wow wtf is dit dan, heftig!
Maar ik vraag me dan af. Die artikelen zijn zo geformuleerd dat het om enkele jaren lijkt te gaan, maar als niemand ze kent, zitten ze dan niet al heel hun leven opgesloten? Echt hoe kan dit.
Ja de kinderen wel want die wisten niet dat er nog een leven buiten was staat er maar de vader had een hersenbloeding gehad en lag op bed. Aten ze dan echt alleen dingen uit de moestuin??? En geitenmelk?? Want om boodschappen gaan is onmogelijk
Zijn ze niet gewoon zo gebrainwasht dat ze het gewoon echt niet meer weten? Want de oudste was al 25, en als het om enkele jaren gaat⊠maar blijft vreemd, want dan zouden mensen (scholen e.d.) ze ook moeten missen enzo? Bizar.