Onder het kopje ‘Werk’ op FB en op LinkedIn staat iets van manager.
Ik vind het echt bi-zar hoe erg die boeren nu weer regels overtreden (rijden waar het niet mag, rare bedreiging naar Jesse Klaver) en dat het allemaal gewoon wordt toegelaten.
De utrechtsebaan wordt “bij hoge uitzondering” ingericht als parkeerterrein. Bizar, is dat niet heel gevaarlijk? Ambulances… etc.
Ging net kijken bij de A12 maar het is echt gevaarlijk. Ze zetten het hier vast met trekkers en er rijden ook brommers op de snelweg. En dan laten ze in golven mensen door. Ik zou het wel eng vinden als ik daar met m’n auto reed!
Ik vind dit vrij heftig… Doodskisten voor politici?!
Eerst vond ik het nog wel bijzonder, die trekkers, omdat alle media ook zei “ja er moet echt heel wat gebeuren voor een boer zn erf afkomt”.
Maar nu doen ze niet anders dan van hun erf afkomen en allerlei bizarre dingen eisen die verder ook niemand krijgt.
En het probleem is dat ze ook fysiek vrij intimiderend zijn met die grote wagens. Dus je kunt ze niet op eenzelfde manier aanpakken als 50 demonstrerende klimaatverbeteraars.
Maar met die doodskist, ik vind het zo erg, echt.
Ik vind het vooral eng dat ze massaal niet in wetenschap meer geloven en instituties aanvallen (RIVM).
Zonder geloof in feiten en steun voor instituties is een democratie ontzettend kwetsbaar.
Dat er een gekkie met een kist rijdt is niks anders dan provocatie. Wat mij bang maakt is dat er duizenden mensen eisen dat een wetenschappelijk instituut dat gedegen onderzoek doet en waarvan de onderzoeksresultaten én methodiek gewoon transparant zijn, hun feiten terugneemt.
Dát is een gevaar voor onze samenleving.
Misschien moet ik ergens maar wat doodskisten neerzetten met stukjes van een in stukken gesneden wereldbol. Misschien is die boodschap dan wel duidelijk voor bepaalde mensen. En van het eerste salaris als docent maar een tiedehands trekker kopen.
Hoe fakking vet zou het zijn als bij het volgende leerkrachtenprotest ook iedereen op de trekker komt.
Ik woon vlak bij de snelweg en raak helemaal overprikkeld van het getoeter en de helicopter die boven de weg cirkelt
Ik vind het ook echt niet oké dat ze de winkelstraten hier in rijden met die tractors, daar lopen mensen gewoon. En lekker gaan barbecuen midden op de straat
Ja t loopt echt uit de hand te escaleren
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1082147720/opgepakte-josef-b-58-verdacht-van-vrijheidsberoving
De 58-jarige man die dinsdag in Ruinerwold is aangehouden, wordt donderdag voorgeleid bij de rechter-commissaris. De man wordt op dit moment in het onderzoek verdacht van betrokkenheid bij wederrechtelijke vrijheidsberoving en het benadelen van de gezondheid van anderen.
Van mij mogen ze achteraf boetes uitdelen, genoeg camera beelden. Laat de staat maar verdienen aan deze belachelijke acties.
Ja ons werd ook gevraagd eerder naar huis te gaan in verband met veiligheid. Echt hallo dan schiet je toch je doel voorbij man.
Een combinatie van zwaar motorvoertuig dat door de binnenstad rijdt (door en over voetgangersgebied en trambanen) aangestuurd door boeren met (flink) wat alcohol op en grote drukte na afloop van het protest die niet geheel te overzien lijkt en ambtenaren die dan uit de gedoemde ministeries komen.
HOE DAN. Hoort niemand zichzelf praten in dit filmpje ofzo? Ik kan hier echt niet. bij.
Maar toen 1 milieuactivist riep dat Thierry Baudet dood moest (wat ik overigens ook echt niet vind kunnen, net als 99,9% van de mensen die aanwezig waren bij dat klimaatprotest) had het hele protest gestopt moeten worden volgens menig politicus.
Ik hoop dat hier snel een einde aan komt.
Ben mij nu even her en der wat aan het ‘inlezen’ over die familie in ‘de kelder’, en kwam dus ook op de social media van die oudste zoon terecht maar die vind ik, buiten bijzonder en heel erg naturebound/spiritueel niet heel verwaarloosd overkomen. Zijn Engels is ook dik in orde en hij had minimaal 4 social media accounts. Begrijp dat die 58/jarige huurder nu in voorarrest zit vanwege het tegen hun wil in vasthouden van die familie?
Ik vraag mij af of dit verhaal ( met name gisteren) niet een beetje wordt opgeblazen door de media. Er kloppen idd een hoop dingen niet en blijven heel veel vragen over maar ik dacht gisteren echt aan joseph Fritzl achtige toestanden, nu twijfel ik daar weer over. Hoewel je niets hoort over de overige gezinsleden… Raar verhaal…