Nieuws, actualiteit en politiek

Is dit eigenlijk in Belgie ook in de media gekomen? Of ken je het verhaal door het forum?

https://www.ad.nl/binnenland/tientallen-aanhoudingen-bij-grimmig-protest-in-rotterdam-meerdere-agenten-gewond-geraakt~ad9e3317/

:frowning: Denk dat dit nog veel vaker gaat gebeuren. Ook echt wapens in beslag genomen en alles. Vind het prima dat er gedemonstreerd wordt, maar dit gaat echt veel te ver.

Hebben jullie de brief van Trump aan Erdogan al gezien? “Don’t be a tough guy!”. The White House heeft bevestigd dat deze brief echt is.

1 like

Ik snap niet hoe mensen deze man serieus nemen omg
Met zn I’ll call you later!

4 likes

Haha ja man, ik had hier bij Engels sowieso een onvoldoende voor gekregen in verband met ongepast informeel taalgebruik in een formele setting.

26 likes

Ja of niet. Trekker maffia is het nu onderhand .

1 like

Ik ben op zoek naar deze aflevering, weet je misschien wanneer dit is uitgezonden?

1 like

Volgens mij was het de Tonga afl maar dit stel heeft twee kinderen. Maar ze zijn wel zelfvoorzienend etc.

Ik denk dat wij wel hetzelfde bedoelen
 wat ik bedoel te zeggen is dat eerder (2 dagen geleden) in de media werd gezegd dat al die kinderen nog NOOIT buiten waren geweest en geen idee hadden dat er ook andere mensen op de wereld waren. Dat blijkt dus niet waar te zijn ( en dan bedoelde ik dus met dat de media soms dingen zo opblaast/invult).

Ik ben benieuwd wat voor verhaal hier uit komt en hoop daarbij dat er niet (teveel) schade uit voorkomt.

2 likes

Verschrikkelijke brief, maar de intentie lijkt nog wel een soort van oke.

Wow eerste keer in m’n leven dat ik iets positiefs over Trump zeg

2 likes

Huh juist van meet af aan hadden ze het al over die 9jaar. En ja dat van dat er geen mensen meer waren zeiden ze op het begin ook, maar niet dat ze nog nooit mensen hadden gezien, maar meer in het kader van dat het eind der tijden aangebroken was en sinds ze daar zaten dus niet meer.

Dat laatste over het eind der tijden is nog steeds niet door politie of de gemeente bevestigd trouwens dat ze dat dachten en zou die jongen ook niet tegen die kroegbaas en kroegganger gezegd hebben. Benieuwd dus of dat uiteindelijk puur gespeculeer van een journalist is geweest wat iedereen overnam of dat ze daar wel daadwerkelijk in geloofden (/ze daarmee gebrainwashed zijn) en het dus op waarheid berust was. Sowieso heel benieuwd naar het hoe of wat in dit verhaal ja

1 like

Hadden we in Nederland maar echte maffia om die boeren een beetje onder de duim te houden. Dan piepen ze wel anders.

5 likes

Ik vind het hypocriet van Trump. Hij heeft eerst een deal met Turkije gemaakt en trekt alle troepen terug, waarmee hij de weg voor Turkije vrij maakt om de Koerden aan te vallen, maar vervolgens komt er een afkeurende reactie van de rest van de wereld en probeer hij het zo nog een beetje goed te maken. Nope nope nope.

3 likes

Deze bedoel ik: https://www.npostart.nl/BV_101385630

Ik las dus Baudet ipv Trump en ik snapte er helemaal niks van (en ik las deze post dus gisteravond pas en net werd het gedeeld op een Amerikaans account en toen kreeg ik pas twijfels :’))

1 like

Huh ik had dat ook gelezen. Vond het al raar hahaH

1 like

OM: Dood moeder spookgezin Ruinerwold kunnen wij niet bevestigen

https://www.ad.nl/binnenland/om-dood-moeder-spookgezin-ruinerwold-kunnen-wij-niet-bevestigen~a9e1fcb3/

:thinking:

Daar kijk ik dan niet van op, immers: ( een deel) van die kinderen is ook niet aangegeven bij de burgerlijke stand toch?

Anderzijds: dan moet de belastingdienst of andere instantie toch ook wel een keer wat opvallen? Als zij niet meer werkte
 of misschien nooit gewerkt heeft
 Hmmm.
Ik heb nu zoiets met dit item van ik wacht eerst wel even een paar weken af totdat er meer zaken écht duidelijk zijn.

2 likes

iemand die me in noobtaal kan uitleggen wat er in libanon aan de hand is?