Nieuws, actualiteit en politiek

Pffff hahaha.

3 likes

Ik had dit eigenlijk niet verwacht en vind het vrij heftig dat dit in Nederland gebeurt. Vooral als zijn bron dus niet eens een verdachte is.

Rechtbank Rotterdam gijzelt NOS-journalist wegens bronbescherming - https://nos.nl/l/2307463

Ik vind dit ook een hele vreemde gang van zaken.

1 like

Dit is serieus niet door de Speld geschreven?

1 like

Ik kon dit niet laten. Hoe maak je nog een groter gedrocht van een gedrocht.

6 likes

Ik had graag ja gezegd, maar helaas haha.

https://www.ad.nl/buitenland/always-stapt-over-op-genderneutraal-maandverband~a712f8a2/

Op facebook zijn hier veel witte mannen heeeeeel boos om

2 likes

Hahaha boze witte mannen. Ik heb me nog nooit ergens minder druk om gemaakt. Byeeeee Felicia.

10 likes

Die mannen moeten niet zeiken, want de meesten weten toch niet eens welk maandverband ze voor hun partner moeten kopen.
Het enige wat ik niet snap is… wat ze nou precies weghalen? Venussymbool?

image Deze is dat

Is me nog nooit opgevallen dat die erop stond, maar goed dat ze hem weghalen!

1 like

Ik snap gewoon niet hoe je oprecht boos kunt zijn dat een product genderneutraal wordt. Ik kan me voorstellen dat het sommige mensen niet uitmaakt of dat het ‘van hen niet hoeft’ maar waarom zou je hier (of bijv. de HEMA kinderkleding) boos over worden?

8 likes

Om die boze cismannen kan ik alleen maar lachen, zwaar leven heb je toch ook als er een symbooltje van de verpakking van een product wat je niet eens gebruikt gehaald wordt :rolleyes:

Ik schrik trouwens wel een beetje van die #boycottalways op twitter. Allemaal vrouwen die menen dat hun vrouwelijkheid ondermijnd wordt door deze actie :o_o:

2 likes

Dit lijkt wel een black story scène.
Heel vreemd, ben erg benieuwd wat hier gaande is ( geweest).
Las dat er vanochtend ook agenten rondom en in het pand rondliepen met getrokken wapens en kogelwerende vesten, alsof ze verwachtten dat de dader(s) nog aanwezig zou(den) zijn.

Ja ik vraag me af hoe ze vanochtend pas gevonden kunnen zijn? Ze kijken toch altijd of de zalen e.d. leeg zijn?

1 like

Misschien zijn het wel medewerkers? Krijg er iig de bibbers van.

1 like

@KipTokTok ja dat zou ik ook verwachten. Maargoed wellicht dat deze mensen niet in een zaal maar in een toilet of schoonmaakhok zijn gevonden oid… Toiletschoonmaak was al geweest dus daar niet meer gekeken ofzo?
Denk dat de vraag als eerste is, of het medewerkers zijn ( of 1 ervan) of niet…

De politie heeft al laten weten dat de slachtoffers niet in de parkeergarage zijn aangetroffen (bron: Twitter)

Ligt het aan mij of duurt dit onderzoek wel lang? Normaal gesproken is er na een dag al wel meer info bekend als er zoiets is gebeurd. Maar dit zal wel bewust zo zijn. Echt heftig dit.

Wat ik ook apart vind is de tekst van het NOS “ volgens de politie weet alleen de dader nog hoe de mensen zijn omgekomen en waar dat is gebeurd.”

HUH? Oke hoe snap ik nog maar waar?

Ze willen niet zeggen waar de lichamen zijn gevonden ivm het onderzoek.

1 like