Misschien moeten ze dan maar letterlijk ‘doekje voor het bloeden kopen’ om voortaan hun menstruatiebloed op te vangen.
De politie is op zoek naar iemand ivm doden in bioscoop
Ik zou dus echt niet zeggen dat dat dezelfde persoon is als op die foto’s waarop de vermeende dader de bioscoop verlaat.
Mensen reageren hier op facebook allemaal onder met ‘alweer een fin’ maar wat betekent dat? Weet iemand dat?
Ipv “alweer een allochtoon/Turk/Marokkaan” wat natuurlijk niet gewaardeerd wordt, wordt er Fin gebruikt. Ironisch dus.
Jeetje wat kut.
Hij is opgepakt! Er is tevens geschoten door de politie tijdens de arrestatie.
Oh getver die ben ik nog niet tegengekomen. Vind ik ook onnodig idd.
Ik heb het idee/gevoel dat er steeds meer mensen dood gaan door moord of ongelukken. Elke dag is er wel iets aan de hand.
Wat is Trump een droeftoeter in die aankondiging
Vanochtend is weer de A12 geblokkeerd door actievoerders die onderweg waren naar Den Haag voor het bouwprotest. Ik vind het toch zo belachelijk dat dit tegenwoordig als pressiemiddel door actievoerders wordt ingezet, echt levensgevaarlijk.
Ik weet dat de organisatie van het protest dit wilde vermijden dus geen verwijt naar hen hierover overigens.
Wat naar! Gelukkig krijgt het wel veel aandacht en reageert NS ook positief, maar als je een van die twee studenten bent mag je je wel echt diep schamen. Kan echt even niet bevatten hoe je zo’n stuk vuil kan zijn om dit te doen
ja bizar he en dat niemand er wat van zegt. er van uitgaande dat mensen uberhaupt door hadden wat er gebeurde hoor. maar fijn dat het toch nog enigszins ok voor hem is opgelost!
Omg van die ‘studentikoze types’… dan weet je meteen wat voor jongens dat zijn. Die zitten nu met hun vrienden te lachen om hun ‘mooie actie.’
Ik ben echt niet graag zo’n relfacebookpersoon die dingen roept als ‘sluit ze op!’ maar wat mij betreft mogen ze dit soort mensen pakken waar het pijn doet. Van hun studie schorsen o.i.d. of hun haargel afpakken.
Ik vind het vooral raar dat de conducteur dit niet gezien heeft? Die staat toch nog op het perron tot de trein vertrekt?
vleermuizen hebben vriendjes en vriendinnetjes.
Er is 8,5 jaar geeisd tegen die Nederlandse hardloopster die 55 kg drugs in dr auto had. Pittig!
Sterker nog, het is al opgelegd. Erg pittig inderdaad en ik vraag me ook af of het Duitse systeem zwaarder straf dan in NL? Dit soort straffen zie je zelden bij drugsdelicten hier iig.
Ik las dat je voor zoiets tussen de 2 en de 15 jaar straf krijgt in Duitsland, dus dan zit ze in het midden eigenlijk