Nieuws, actualiteit en politiek

Om die boze cismannen kan ik alleen maar lachen, zwaar leven heb je toch ook als er een symbooltje van de verpakking van een product wat je niet eens gebruikt gehaald wordt :rolleyes:

Ik schrik trouwens wel een beetje van die #boycottalways op twitter. Allemaal vrouwen die menen dat hun vrouwelijkheid ondermijnd wordt door deze actie :o_o:

2 likes

Dit lijkt wel een black story scène.
Heel vreemd, ben erg benieuwd wat hier gaande is ( geweest).
Las dat er vanochtend ook agenten rondom en in het pand rondliepen met getrokken wapens en kogelwerende vesten, alsof ze verwachtten dat de dader(s) nog aanwezig zou(den) zijn.

Ja ik vraag me af hoe ze vanochtend pas gevonden kunnen zijn? Ze kijken toch altijd of de zalen e.d. leeg zijn?

1 like

Misschien zijn het wel medewerkers? Krijg er iig de bibbers van.

1 like

@KipTokTok ja dat zou ik ook verwachten. Maargoed wellicht dat deze mensen niet in een zaal maar in een toilet of schoonmaakhok zijn gevonden oid… Toiletschoonmaak was al geweest dus daar niet meer gekeken ofzo?
Denk dat de vraag als eerste is, of het medewerkers zijn ( of 1 ervan) of niet…

De politie heeft al laten weten dat de slachtoffers niet in de parkeergarage zijn aangetroffen (bron: Twitter)

Ligt het aan mij of duurt dit onderzoek wel lang? Normaal gesproken is er na een dag al wel meer info bekend als er zoiets is gebeurd. Maar dit zal wel bewust zo zijn. Echt heftig dit.

Wat ik ook apart vind is de tekst van het NOS “ volgens de politie weet alleen de dader nog hoe de mensen zijn omgekomen en waar dat is gebeurd.”

HUH? Oke hoe snap ik nog maar waar?

Ze willen niet zeggen waar de lichamen zijn gevonden ivm het onderzoek.

1 like

Misschien moeten ze dan maar letterlijk ‘doekje voor het bloeden kopen’ om voortaan hun menstruatiebloed op te vangen. :joy:

1 like

De politie is op zoek naar iemand ivm doden in bioscoop

Ik zou dus echt niet zeggen dat dat dezelfde persoon is als op die foto’s waarop de vermeende dader de bioscoop verlaat.

4 likes

Mensen reageren hier op facebook allemaal onder met ‘alweer een fin’ maar wat betekent dat? Weet iemand dat?

Ipv “alweer een allochtoon/Turk/Marokkaan” wat natuurlijk niet gewaardeerd wordt, wordt er Fin gebruikt. Ironisch dus.

3 likes

Jeetje wat kut. :face_with_raised_eyebrow:

Hij is opgepakt! Er is tevens geschoten door de politie tijdens de arrestatie.

1 like

Oh getver die ben ik nog niet tegengekomen. Vind ik ook onnodig idd.

Ik heb het idee/gevoel dat er steeds meer mensen dood gaan door moord of ongelukken. Elke dag is er wel iets aan de hand.

Wat is Trump een droeftoeter in die aankondiging

Vanochtend is weer de A12 geblokkeerd door actievoerders die onderweg waren naar Den Haag voor het bouwprotest. Ik vind het toch zo belachelijk dat dit tegenwoordig als pressiemiddel door actievoerders wordt ingezet, echt levensgevaarlijk.
Ik weet dat de organisatie van het protest dit wilde vermijden dus geen verwijt naar hen hierover overigens.

3 likes

https://www.ad.nl/binnenland/sven-werd-met-rolstoel-en-al-de-trein-uitgetild-door-twee-studenten-ik-nam-te-veel-plek-in~a5d85b8b/

wtf?