Nieuws, actualiteit en politiek

Wat er op nu.nl staat is net ook op het NOS journaal gezegd, maar zoveel info is dat niet. Dan ben je binnen twee minuten klaar. Dat kun je dan wel blijven herhalen, maar dat heeft geen zin. NOS komt echt wel met een onderbreking als er echt wat te melden is.

1 like

Er zijn ook geen tweets/berichten van inzittenden nu. Meestal komen die wel snel naar buiten en nu helemaal niets.

Jakkes, hopelijk is het niets, maar ik heb er geen goed gevoel bij.

Goed, ik houd wel op. Wil alleen maar meeposten, post helemaal geen onzin en geef alleen wat dingen aan die ik volg. Maar als dat hier liever niet gedaan wordt stop ik wel. Kan me best voorstellen dat sommigen geen CNN willen volgen, ik vind het wel interessant om te zien wat andere nieuwszenders te melden hebben. Mag verschillen toch?

2 likes

ā€œIk sta hier gigantisch in de weg voor een flatgebouw waar de politie iets aan het doen is en daar ga ik nu een kwartier vage statements over maken, ook zal ik voorbijgangers angst aanjagen en politieorders negeren, live vanuit de heg in iemands voortuin in Kanaleneiland.ā€

21 likes

Mensen houden van sensatie en dat wordt in zulke situaties altijd pijnlijk duidelijk

1 like

Vergeet het interview met mevrouw Janssen van vijf hoog niet :scream:
ā€œKomt zo dichtbij, heā€

5 likes

Vind ik juist wel chill als dat hier gebeurt. Daarom kom ik hier kijken, anders kijk ik wel op nos.nl. Het is niet de taak van forumleden om te bepalen of nieuws wel of niet aannemelijk genoeg is om het hier te posten. Dat doen de nieuwszenders en anders ieder voor zich.

2 likes

Ik vind niet dat je onrust zaait hoor! Vind het wel relevant. En voor een ieder die hier niet tegen kan, kijk dan gewoon niet in dit topic of naar het nieuws. Daar is het toch juist voor… betekent niet dat er onzin gedeeld hoeft te worden, maar rekening houden met alle tere zieltjes in een topic mbt nieuws vind ik wat ver gaan.

14 likes

Ja precies dit ook. Als mensen weten dat ze panieken dan ga je toch lekker in bad ofzo.

Volgens mij gaat het niet om tere zieltjes maar over onnodige hysterie terwijl er op geen enkel nieuwskanaal nog duidelijkheid is over de situatie.

7 likes

Het gaat er niet om of iemand tegen slecht nieuws kan, het gaat erom dat we niet te vroeg dingen gaan verspreiden die niet bevestigd zijn.

2 likes

Dat was het punt helemaal niet?

Edit: mega spuit 11 sorry

1 like

Wij zijn toch geen nieuwszender :joy::joy::joy:

Volgens de marechaussee zijn de mensen weer veilig buiten

1 like

Is dit wel geverifieerd? Wat is je bron?

Officiele twitteraccount Marechaussee…

6 likes

Dat meldt de marechaussee op Twitter zegt nu.nl

Ja dat dus.

Fair enough lol

Ik vind het vervelend dat er allemaal reacties komen op een post van mij waarin ik alleen informatie deel. Ik heb nergens gezegd dat Utrecht of Milaan ontruimd wordt, alleen dat er in Milaan een bommelding was wat ook daadwerkelijk gebeurd is. Dat is gelukkig inmiddels opgelost. Zullen we dan ook geen dingen schrijven die niet waar zijn over forumleden?

6 likes