Wat naar! Gelukkig krijgt het wel veel aandacht en reageert NS ook positief, maar als je een van die twee studenten bent mag je je wel echt diep schamen. Kan echt even niet bevatten hoe je zo’n stuk vuil kan zijn om dit te doen
ja bizar he en dat niemand er wat van zegt. er van uitgaande dat mensen uberhaupt door hadden wat er gebeurde hoor. maar fijn dat het toch nog enigszins ok voor hem is opgelost!
Omg van die ‘studentikoze types’… dan weet je meteen wat voor jongens dat zijn. Die zitten nu met hun vrienden te lachen om hun ‘mooie actie.’
Ik ben echt niet graag zo’n relfacebookpersoon die dingen roept als ‘sluit ze op!’ maar wat mij betreft mogen ze dit soort mensen pakken waar het pijn doet. Van hun studie schorsen o.i.d. of hun haargel afpakken.
Ik vind het vooral raar dat de conducteur dit niet gezien heeft? Die staat toch nog op het perron tot de trein vertrekt?
vleermuizen hebben vriendjes en vriendinnetjes.
Er is 8,5 jaar geeisd tegen die Nederlandse hardloopster die 55 kg drugs in dr auto had. Pittig!
Sterker nog, het is al opgelegd. Erg pittig inderdaad en ik vraag me ook af of het Duitse systeem zwaarder straf dan in NL? Dit soort straffen zie je zelden bij drugsdelicten hier iig.
Ik las dat je voor zoiets tussen de 2 en de 15 jaar straf krijgt in Duitsland, dus dan zit ze in het midden eigenlijk
In Nederland maximaal 12 jaar, maar dan moet je wel echt grote partijen cocaïne smokkelen.
Vind het vooral sneu voor haar kinderen zeg.
Ja, eigen schuld dikke bult natuurlijk, maar helemaal ruk voor haar kinderen verder.
Edit: Oh wacht ff… dat zijn de kinderen van haar ex. Te snel gelezen.
Vind dit zo erg. Dit is niet zo ver bij mij vandaan. Ben er echt een beetje verdrietig door, vind het heel erg voor de mensen daar
Vind je het pittig omdat dit soort misdaden hier normaal minder streng worden gestraft of vind je het in verhouding met de misdaad an sich gewoon pittig? Ik heb zelf echt absoluut geen verstand eigenlijk van de hoogte van straffen nav drugsmisdrijven maar 55kg is toch suuperveel ook gewoon? Dat zou gewoon een tiener kunnen zijn qua gewicht haha.
Idd het was echt een herkenningspunt uit de wijde omgeving ook, zonde!
Dat eerste. Ik weet niet exact wat de overwegingen van de rechter zijn geweest verder, maar het zal voor Duitse begrippen wel in verhouding zijn.
Voor een moment dacht ik dat jouw reactie een reactie was op het nieuwsbericht die je belachelijk maakte.
Binnen (rand)stedelijk gebied denk ik dat 90 km/u leidt tot minder fijnstof en daarnaast betere doorstroming (en misschien wordt het tijdsverlies door een lagere snelheid dan gecompenseerd door tijdswinst wegens minder files).
Waar ik woon zijn niet eens snelwegen in de buurt waar je 120 of 130 mag. Hier is alles al 100 en de snelweg vlak langs de stad zelfs 80.
Weet niet hoe het met 90 zit, maar opzich is voor 100 toch bewezen dat het niet langzamer is?
Tja ik weet niet of ik zou staan springen bij 90 moeten rijden, maar ja, gewoonten moeten nou eenmaal veranderen, alle comfort en snelheid en verbruik en hebzucht waar we aan gewend zijn is juist het probleem, doorgaan zoals we gewend zijn helpt de planeet op een niet bij te benen snelheid naar de filistijnen dus we móeten wel. Maarja not in my backyard natuurlijk hè?!
K
N
E
U
S