Nee, maar een beetje respect voor de situatie zelf mag wel. Daar hoort geen onnodig speculeren bij.
Er hoeft m.i. geen duidelijkheid over een situatie te zijn, om iets te melden wat op nu.nl staat. Dat er nieuws is over een mogelijke kaping op Schiphol en er vandaag een bommelding was in Milaan heeft met elkaar te maken. Als we gaan zitten wachten tot overal duidelijkheid over is kan dit hele topic wel gesloten worden.
Sorry ik geloof niks dat in dit font is geschreven.
Maar het is geen onnodig speculeren. Op nos.nl wordt Utrecht zelfs genoemd in hetzelfde artikel.
Daar heb je gelijk in.
Het is gewoon dat het niet hier uit de hand moet lopen net als toen bij Utrecht waarbij opeens een groot gedeelte de nieuwste thriller wilde schrijven.
Oké die situatie heb ik niet meegekregen.
De traumahelikopter is al weer weg, ongebruikt, gelukkig! Volgens de woordvoerder op Twitter.
Nou het lijkt me eerlijk gezegd helemaal niet wenselijk om hier het liveblog van nu.nl te kopieren zeker als het om vage info als Milaan gaat. Dat is ook hysterisch van nu.nl
Ik heb al een ââhet komt nu wel dichtbij opeensââ gespot op twitter.
Je snapt heus wat ik bedoel, maar zal alles voortaan beter formuleren
Ik las ook een ârutte doet niksâ of iets in die trant hahaha
Wat is het verband dan?
Dus dan gaan wij allemaal roomser dan de paus zitten zijn een topic over het nieuws? Kom op zeg.
Nothing on de hand
Holland Harry IK STEUN DE BOEREN
OPRUTTE MET DE ROVERHEID ALLEMAL VERADERS MOSLIM SCHULD WE MOTTE DAT NIET HIER LINKS MAAKT ONS LAND KAPOT KIJK DAN WAT GEBEURD TRUMP HEEFT TENMISTE BALLE RUTTEKUTTE HEP NIET EENS EEN VRAUWđ
Kom ik in de buurt?
âAir Europa meldt dat het gaat om een vals alarm. Een waarschuwing zou per ongeluk zijn geactiveerd, die protocollen voor ontvoeringen op de luchthaven lanceert.â
Oke gelukkig
Oh jee die persoon die dat per ongeluk gedaan heeft zal zich ook wel een beetje ongelukkig voelen nu.
Zwelf points doeze pwa
Gelukkig valt t mee, kreeg net een melding op mân mobiel en dacht echt wtfâŠ
JULLIE ZIJN HELDEN