Volgens mij komt dat nu op het punt dat het vergelijkbaar wordt. Maar accu’s zijn nog steeds een probleem.
De kritiek op Tesla’s is er overigens ook omdat zij zware accu’s gebruiken, dat is in vergelijking met kleinere accu’s inefficiënt. Dus ik weet niet of je echt kunt stellen dat “een Tesla sowieso beter is dan benzine/diesel”.
Volgens mij is het gewoon dat mensen moeten begrijpen dat elektrisch rijden ook een andere mindset met zich meebrengt: geen range vergelijkbaar met een benzine/dieselmotor maar minder (dus ook een kleine accu). En sowieso is natuurlijk zo dat oudere auto’s minder zuinig rijden dan de benzine/dieselauto’s die nu geproduceerd worden, dus daarin zit ook al winst.
Ik weet dus echt geen details maar ik werk op een duurzaamheidskantoor (als administratief medewerker haha) en al m’n collega’s weten er dus wel echt veel van en zij allemaal voorstander van de elektrische auto omdat het duurzamer is (mits geladen met groene stroom). Kan evt wel om details vragen een x
Is er eigenlijk een goeie site waar je binnenlands nieuws vanuit heel NL kan volgen?
En dan niet het softe nieuws, maar meer wat ze aan het bouwen zijn, economie en dat soort dingen. Merk dat het op het NOS journaal wel vaak gaat over lokale dingen in grote steden (zoals de noord-zuidlijn), maar ik geen idee heb als er een groot project ergens anders (buiten de randstad) opent en dat vind ik wel zonde.
Wat zou er bij schiphol aan de hand zijn?
Tja ik lees traumahelikopters en ambulances erbij. Politie etc. Kan denk ik van alles zijn van een verspreiding van een ziekte, gewonden, asociaal gedrag van sommige tot kaping. Hoop dat het allemaal meevalt.
Op Twitter wordt gesproken over geen communicatie met de piloten. Hopelijk is het gewoon #fakenews en lossen de marechaussee en politie alles netjes op.
Utrecht CS schijnt ook ontruimd te zijn
Ja, maar ik zie tnt alleen twitter als bron of ook iets officieels?
Rtl nieuws meldt het ook, maar verder zie ik het nergens
Lees nu op twitter dat het daar om een rugzak ging
Nu.nl zegt dat de politie zegt dat Utrecht CS vals alarm is.
Ik ben daar laatst eens ingedoken voor mijn werk en op dit moment moet je 8-11 jaar rijden met een elektrische auto om het recht te trekken. Maar over tien jaar zijn de ontwikkelingen waarschijnlijk veel verder en zal dat aantal jaren lager liggen. Elektrische deelauto’s zijn nu een hele goede ontwikkeling (vind ik)
Nu.nl heeft een liveblog.
Met een mogelijke kaping worden er standaard hulpdiensten bij geroepen.
Er is gelukkig geen crash, anders zou er niks meer landen.
Op het vliegveld van Milaan is een bommelding nu…
Ik ook.
Op CNN is er trouwens een verslag gaande van de situatie. Bij gebrek aan NLse nieuwssites…
Bron ?
CNN is echt sensatie ipv nieuws
Die gebruiken een breaking news alert midden in een ander breaking news moment, uiteindelijk zit je in een breaking news inception en dan blijkt er niks aan de hand.
Ja oke, maar wel “fijn” om wat beelden te zien. Op het NLse nieuws zie je niks.
@Nox https://twitter.com/Corriere/status/1192157038362742784