Weg in eigen land

Ik wil een nachtje weg met mijn vriend, maar ben een beetje inspiratieloos. Wil niet al te ver (max. 2 uur rijden). We wonen in de provincie Zeeland. Rotterdam, Haarlem en Breda zijn geen opties. Iemand nog leuke ideeën? Hoeft niet perse een stad te zijn, een overnachting op een bijzondere locatie lijkt me ook tof.

1 like

Ligt eraan waar je zin in hebt? Iets bekijken als in de Mergelgrotten van Limburg?

OF als je van dierentuinen houdt een nachtje overnachten bij de Beekse Bergen?

2 likes

Misschien is Den Bosch ook leuk? Het is wel een gezellige stad! Ga je voor de overnachting of de omgeving? Anders kun je ook gaan voor bijvoorbeeld overnachten in een wijnvat (in Stavoren, Friesland. Dat is wel te ver rijden) of een boomhut (bij Sandberghe, Uden), bij een alpacaboerderij (bijv in Vorstenbosch), of een kasteelhotel in Vaals (is een van der valk vestiging). En ik las vandaag in het ANWB blad dat ook Dordrecht erg leuk is, en bij goed weer kun je dan de Biesbosch in.

Of een hele luxe kamer bij van der Valk met bubbelbad enzo? Dat kan ook heel fijn zijn!

4 likes

Brugge of Gent

4 likes

Hoe kan ik zoeken op Nijmegen in dit topic? Als ik Nijmegen intik krijg ik geen tips binnen dit topic maar dat kan ik me bijna niet voorstellen. :scream: Als het wel echt klopt, kom dan maar door met de tips want ik zoek een overnachting in de buurt van Nijmegen. Het plan is een weekendje weg cadeau doen met een concert in Nijmegen. Ga ik ondertussen ook nog even verder googelen op unieke locaties.

1 like

Vanuit dit topic naar de zoekfunctie en dan aanvinken “dit topic doorzoeken”

Je kunt voor specifiek Nijmegen ook nog hier kijken

Thank you!

3 likes

Misschien leuk: Jachtslot de Mookerheide in Molenhoek (dicht bij Nijmegen op een landgoed). Het is me even onduidelijk of het hotel nog/weer open is.
Hotel Credible (in het centrum) is ook leuk, maar heb ik nooit geslapen, alleen gegeten. Weet dus weinig over de kamers.

1 like

Ik wil een hotel boeken voor oud en nieuw voor mezelf nav een tip van @keekie van hier maar ik weet gewoom niet waar ik moet beginnen met zoeken

3 likes

Wil je iets in een hoog gebouw zodat je vuurwerk meekrijgt, of lekker een schattige B&B waar je kunt hibernaten?
Of evt voorzieningen met een sauna erbij etc?

2 likes

Ja gewoon chillen en lekker eten vooral, dus fijn als er een chill restaurant bij zit, maar er is op booking zoveel!! En het liefst wel met een bad @Scorpiovibes

1 like

Ja als je door heel NL zoekt, krijg je missch wel heel veel keus zo. Evt via prijs-range en bad verder selecteren?
Ga je met ov? Missh handig dan in de buurt van een trein station. Wel leuk dat je dit gaat doen!

3 likes

Ja nou ik heb geen creditcard en die heb je wel nodig zie ik dus ik vrees dat ik niet ver kom :joy: zat nu gewoon in rotterdam te kijken

1 like

bij booking heb je toch de keuze vaak?

3 likes

Volgens mij heb je bij booking heel vaak geen cc nodig toch. Volgens mij heeft Etos ook hotelbonnen. Daar hoorde ik een vriendin over.

3 likes

Oja ik kijk gewoon ff op socialdeal. Goeie!

1 like

Hotelovernachting voor 12.99 per persoon per nacht*? Koop nu bij Etos een hotelovernachting en overnacht op de mooiste plekken van Nederland!

Al kan ik er niet wijs uit worden of het nog te koop is?

3 likes

Wat doen deze mensen? :joy:

2 likes

Whaha ja ziet er heel random uit idd. Of ze strekken zich uit na een geweldige nachtrust of ze zwaaien heel enthousiast.

2 likes

Klarna Ghostcard?