Nijmegen-topic

Ik was laatst bij bagels en beans en daar zaten ook veel mensen te werken achterin!

2 likes

Ja ook, maar ik was bij die op de van broeckhuysenstraat, ongeveer naast de Albert Heijn daar.

3 likes

Zijn er mensen die in Nijmegen echt bij een fijne rijschool hebben gezeten die je aanraadt? Afraders zijn ook welkom want ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb een beetje rijangst dus mocht iemand daar ervaring mee hebben helpt t ook :sweat_smile:

Lol ik heb ook bij hem gelest. Ik was superbang en had dat ook aangegeven van te voren, dus we zouden op een rustig stuk beginnen. We waren de straat net uit en hij zette de auto stil en ik moest van hem de st anna op rijden vanaf bottendaal. Vond hem verder ook best wel lomp ja en hij rookte soms in de auto (met het raam open). Uiteindelijk was het wel best oké en redelijk snel mijn rijbewijs gehaald, maar zou hem niet per se aanraden. @nightlife

1 like

@Alicante ahh dan ga ik daar in ieder geval niet heen :sweat_smile: Fijn dat het bij jullie toch snel gelukt is!

@nightlife ik les nu zelf bij Krul in Malden. Zelf ook rijangst en daar zitten dus ook instructeurs die daar rekening mee houden. Ik vind het zelf in ieder geval erg prettig. Hebben echt langzaam stapje voor stapje alles opgebouwd.

1 like

Ik heb gelest bij Paul Lam en die zou ik echt aanraden! Had zelf ook faalangst en daar gaan ze er echt goed mee om. Als je je instructeur niet fijn vindt kun je ook wisselen, vinden ze volgens mij geen probleem

1 like

Haha ja echt hè! Maar gelukkig ging het wel goed :blush:

1 like

@Amoruccio @Henk Paul Lam kwam al een beetje uit mijn zoektocht als een van de betere naar boven dus ga hun maandag gewoon even bellen :crossed_fingers: Thanks voor de tips allemaal!

1 like

Afrader: rijschool Correct

1 like

Ik heb ook gelest bij Paul Lam en was echt tevreden!

3 likes

Ik heb het ook in het hardlooptopic gevraagd, maar ik probeer het hier nog eens. Zijn er in (de omgeving van) Nijmegen winkels waar je loopbanden kunt kopen, en ook kunt testen?

Ben benieuwd of je zelf ook de zoekresultaten bekeken hebt (dan zie je namelijk dat het geen hits voor showrooms geeft), of dat je alleen zin had om zo’n achterlijke link te sturen.

4 likes

Nou eigenlijk wel en de eerste hit was: Fitness showroom | Fitnesskoerier - Fitnesskoerier.nl

Ja vreemd. Zij zetten zichzelf neer als een online fitnesswinkel en hebben alleen nog een postadres (in Nijmegen weliswaar) bij contactgegevens/over ons staan. Dan nog slaat je reactie nergens op en ik hoop dat je dat inziet.

Edit: en er staan geen loopbanden in de showroom staat in de link die jij stuurt haha

1 like

Hahaha “ik hoop dat je dat inziet”. Niet overdreven verder hè. Maar ik vond die gewoon meteen en dacht: heb je überhaupt zelf moeite gedaan? En graag gedaan hoor :slightly_smiling_face:

Reactie op jouw edit: ja maar dat is achteraf hè.

2 likes

Nee hoor, ik heb natuurlijk zelf wel gegoogled, deze site zelf ook al bekeken gister hoor. Ik stel hier een vraag omdat ik er zelf niet uitkom; daar is niets geks aan dus hoef je niet zo op te reageren.

3 likes

Je kan dat google linkje ook gewoon niet zo serieus nemen.

Maar je kan ook die winkel even bellen en hun om tips vragen. Of je wacht af tot hier iemand je een geheime winkel komt tippen waar online niks over te vinden is. Zou wel leuk zijn als dat er blijkt te zijn.

Ik stop met reageren, wat een debiele reacties zeg

1 like