Nijmegen-topic

Ik ben door m’n break-up op zoek naar een studio/appartementje voor mezelf. Heb vanaf december t/m april iets geregeld, maar daarna nog niks. Ik sta alleen ingeschreven bij Entree, verder nergens, want ben na m’n studententijd meteen ingetrokken in het appartement van m’n ex.

Iemand nog tips hoe ik aan een fijne (sociale)huurwoning kan komen? Ben in elk geval al lid van elke FB-pagina haha.

Ik heb een paar jaar geleden iets gevonden via Hestia en ken ook mensen die via Nederwoon huren. Mocht je een studio ook prima vinden dan heeft KBS ook wel een goed aanbod. Succes!

1 like

Een vriendin/ex forummer vraagt of ik hier een oproep kan plaatsen of iemand een appartement in Nijmegen weet voor max 1200 excl? Ze is al langere tijd aan het zoeken maar geen succes.

Werkend en >28jr? Ik hoorde deze week via via iets op de St. Anna, kan vragen of dat al vergeven is?

en < verward me altijd, maar ze zijn jonger dan 28 dus vgm is dat niet geschikt?

Nee helaas dan, stond er specifiek bij :frowning:

1 like

Ik doe ook een poging! Ben per 1 april op zoek naar een studio/appartementje in Nijmegen voor mij alleen, max 1200 inclusief. Als iemand (via via) iets weet of hoort, ben ik je eeuwig dankbaar

Ik ben trouwens 25 jaar en werkende

Ongevraagde tip: als je aan de < een streepje toevoegt heb je de ‘k’ van ‘kleiner dan’. Zo heb ik ooit geleerd om die te onthouden :stuck_out_tongue:

2 likes

Nibbles en Credible zijn ook leuk
Cali heeft een goede borrelplank

1 like

Café Wunderkammer is mijn favoriet!

Cali: voor huh ‘plankjes’ die mega lekker en vullend zijn
Tati: vegan en net buiten het centrum
Wally: megagoede vegaburgers (vooral bonenburger is heerlijk)
Desem: zuurdesempizza met altijd paar goede vega opties.

Haha grandioos te laat, maargoed…

4 likes

Heeft iemand tips voor een kapper? Geen hele bijzondere eisen, maar ik heb heel fijn haar, dus ik zoek iemand die laagjes knipt met een schaar en niet met een mes.

Ik vind Coef heel fijn en ook Bonton heb ik goede ervaringen mee, allebei in het centrum.

1 like

Pink elephant

2 likes

Storado!

1 like

Zijn hier tips voor wenkbrauwen? Ik ging vroeger wel eens naar less is more, maar wordt vaak te donker en matig tevreden.

I Brow Facorty.

1 like

Ibrowfactory inderdaad!

2 likes

Dankje! Ik kwam in dezelfde straat studio AJ tegen, heb je daar ervaring mee?

1 like

Mijn man en ik gaan volgende week naar de film en willen daarvoor nog graag wat eten. Maar zijn een beetje uit de uit eet scène in Nijmegen haha.
We gaan pas om half 9 dus hoeft geen supersnelle hap te zijn, maar ook geen avondvullend programma. We lusten alles, haha dus dat helpt niet. Iets met lekkere wijnen of cocktails zou leuk zijn, beetje romantisch.