Nijmegen-topic

Bloom (veel cocktails), Desem voor goeie pizza’s en lekkere (natuur)wijnen, Merano voor pasta, Frappant en Gaspar zou ik dan aanraden.

3 likes

Ultimo, Franco James, bistro de regent, bistro Flores allemaal super leuk!

1 like

Ik vind eetbar mikmak ook altijd lekkere gerechtjes hebben!

1 like

Is er nog ergens een cocktailbar zoals demain?

1 like

Glitch, maar alleen van vrienden gehoord en nog niet zelf geweest.

1 like

Atelier is leuk

2 likes

Heeft iemand nog tips voor een lekkere high tea in en rondom Nijmegen? :slight_smile:

De Hemel! Tuinwereld Wijchen heeft ook een prima high

1 like

De theetuin in Millingen!

5 likes

Zit je wel midden in een tuincentrum naast een kinderspeelplaats :eyes:

Bij Manna. Ik heb alleen een keer de afhaalversie gehad en die was heel goed

2 likes

Manna heeft inderdaad goede high tea :heart:

Hebben jullie tips voor een fijne massagesalon in Nijmegen?

Waar scoor ik de beste iced Chai latte to go? :sparkles:

Wij overwegen om vanuit regio Rotterdam naar regio Nijmegen te verhuizen. Maar we zijn hier ook niet heel bekend. Wat zijn leuke dorpen/wijken rondom Nijmegen om te wonen? We hebben zelf een dochter van 1 en zijn vooral op zoek naar een rustige plek om te wonen, maar wel een beetje “levendigheid” in de buurt (koffietentje, winkeltjes).

We denken nu aan bijv Malden, Molenhoek, Elst, Beuningen of Wijchen, maar kennen de regio dus eigenlijk niet zo goed.

Hoor graag tips of afraders :grinning:

Edit toevoeging: liefst wonen we in/dichtbij Nijmegen, maar we hebben ook de wens voor een (vrijstaand) huis met relatief groot perceel. En dan is Nijmegen voor ons niet binnen budget.

1 like

Je mag me DM’en over Wijchen :relaxed:

1 like

Wat trekt je aan aan regio Nijmegen? Beetje om een idee te krijgen

Vind Elst meer regio Arnhem en van Molenhoek heb ik altijd het idee dat het een saai gehucht is maar of dat echt zo is weet ik niet. Wijchen vind ik heel gezellig!
Stond niet op je lijstje maar Lent/Nijmegen-Noord/Oosterhout is heel nieuw en volgens mij wordt dat steeds gezelliger qua omgeving en volgens mij wonen daar veel mensen met jonge kinderen maar weet ik niet zeker

2 likes

Thanks!!

Nijmegen regio trekt ons vooral vanwege de combinatie tussen stad en natuur. We zijn denk ik nog wel vrij hip (:smiling_face_with_tear:) maar houden ook van wandelen en hebben behoefte aan een wat meer relaxte mindset en gemoedelijke sfeer tov de (rand)stad.

Maar zou ook niet zo graag in de middle of nowhere wonen of tussen alleen maar 65+ers.

Leuk! Ik zit in de eindfase van mijn studententijd dus mijn visie is net wat anders maar denk dat Lent en Wijchen dan heel leuk zijn! Nijmegen zelf heeft ook leuke rustige wijken trouwens maar of dat qua budget ook nog leuk is durf ik niet te zeggen

1 like

Ik zou malden en molenhoek overslaan. Woon zelf in malden, maar daar is veel toch 65+ haha. Ik vind zelf Beuningen leuker dan Wijchen, en inderdaad lent/noord past denk ik het beste bij je plaatje, maar wel wat duurder dan de rest.

1 like