Dat treintje met de poppenshow is er nog steeds
Nog steeds met dat boerderij/kippenthema? Ik heb daar gewerkt en werd altijd helemaal gek van dat liedje als ik bij die attractie moest staan
Is in het centrum een winkel zoals Bijou Brigitte? Ik zie dat die permanent gesloten is. Is er iets soortgelijks? En dan liever niet Claires of My Jewellery.
Ja, Lovisa. Dat was eerst Six.
Ja, in de broerstraat. Lijkt op Six!
Thanks allebei!
Is er nog een winkeltje met bak spullen/ingrediënten? Ik kom via Google niet verder dan cooking life, maar dat is meer gericht op koken volgens mij…
Er zit er wel een in elst volgens mij bakfeest enzo heet het. Maar weet niet of het uit de richting voor je is haha.
Haha ja, da’s wel net effe te ver en moet vrijdag in Nijmegen zijn! Dan wordt het toch online bestellen.
Er zit iets in de lange hezelstraat volgens mij maar dat is altijd dicht als ik langs loop. Cookinglife inderdaad niet doen, dat is vooral servies, pannen en messen
Edit: ik kan het op google niet meer vinden dus denk dat het weg is
Je hebt wel dille en kamille en sostrene grene die wat dingen in die richting hebben, weet niet of je naar iets heel specifieks op zoek bent?
TK Maxx en anders de Makro/Sligro voor bakspullen als je een pasje hebt
Iemand ervaring met een goede Huidtherapeut in of rond Nijmegen?
Hier heb ik ook goede ervaringen mee!
Heeft iemand hier tips voor leuke yogalessen in Nijmegen? Ik woon hier voorlopig nog niet maar ben hier vaak omdat mijn vriend hier woont en toch lekker om dan ook een beetje je eigen dingen hier te hebben
Heeft iemand wel eens bij Hafiza gegeten? Hoe is dat bevallen?
1 x. Was een random zondag in februari volgens mij dus het was heeeeel rustig. Maar personeel was heel vriendelijk en het eten echt prima. Dus voor eten top, voor sfeer moet je de juiste dag hebben denk ik
@monkeyslut
Ja de gerechten zien er lekker uit inderdaad, maar op de foto’s het interieur niet zo en ik wil er heen voor een verjaardag dus op zich wel fijn als het een beetje mooi/gezellig is!
Ik heb ook nog Ziyafet gezien, toevallig ook ervaring mee? Die ziet er van binnen iets gezelliger uit
Weet iemand wanneer de Mango aan de Grote Markt open gaat? Ziet er groot uit
Jaaa ik ook! Duurt nog wel lang maar heb er nu al zin in!