Nijmegen-topic

Picnick mandje halen bij Bairro Alto en op het veldje ervoor gaan zitten. In het centrum zit ook een bieb met leuke kinderafdeling.

2 likes

Lent zou ik ook wel aanraden inderdaad! Alsnog lekker centraal, maar ook natuur in de buurt (Ooijpolder), lekker dichtbij de Waal wat echt heerlijk is in de zomer. Volgens mij is Lent wel rustig en tegelijkertijd levendig genoeg

@Superheroes ik woon er niet meer en heb ook geen vrij, anders was ik graag meegegaan!

2 likes

Tivoli is een leuk pretparkje voor jonge kinderen. Denk dat vijf jaar perfect is. Mijn dochter is drie en vindt het heel leuk, maar mag nog niet overal in.

1 like

Omgg tivoli🄰 heb daar zulke leuke herrinneringen aan. In de jaren 90 was het zon gaar pretparkje haha maar wel leuk.

3 likes

Haha, een vriendin van mij heeft er ook zulke leuke jeugdherinneringen aan. Ik ken het zelf niet als kind, maar het is nog steeds een lekker kneuterig parkje.

1 like

Heb ooit een filmpje ervan gezien en het is nu wel erg veranderd volgens mij. Vroeger waren er wat treintjes en bootjes die dan langs vage poppenshows gingen haha. En dr kwam dan langzaam wat bij zoals trampolines enzo.

1 like

Dat treintje met de poppenshow is er nog steeds :grin:

Nog steeds met dat boerderij/kippenthema? Ik heb daar gewerkt en werd altijd helemaal gek van dat liedje als ik bij die attractie moest staan :sweat_smile:

1 like

Is in het centrum een winkel zoals Bijou Brigitte? Ik zie dat die permanent gesloten is. Is er iets soortgelijks? En dan liever niet Claires of My Jewellery.

Ja, Lovisa. Dat was eerst Six.

2 likes

Ja, in de broerstraat. Lijkt op Six!

1 like

Thanks allebei!

2 likes

Is er nog een winkeltje met bak spullen/ingrediĆ«nten? Ik kom via Google niet verder dan cooking life, maar dat is meer gericht op koken volgens mij…

Er zit er wel een in elst volgens mij bakfeest enzo heet het. Maar weet niet of het uit de richting voor je is haha.

Haha ja, da’s wel net effe te ver en moet vrijdag in Nijmegen zijn! Dan wordt het toch online bestellen.

1 like

Er zit iets in de lange hezelstraat volgens mij maar dat is altijd dicht als ik langs loop. Cookinglife inderdaad niet doen, dat is vooral servies, pannen en messen

Edit: ik kan het op google niet meer vinden dus denk dat het weg is

2 likes

Je hebt wel dille en kamille en sostrene grene die wat dingen in die richting hebben, weet niet of je naar iets heel specifieks op zoek bent?

1 like

TK Maxx en anders de Makro/Sligro voor bakspullen als je een pasje hebt

3 likes

Iemand ervaring met een goede Huidtherapeut in of rond Nijmegen?

Hier heb ik ook goede ervaringen mee!

2 likes