Heeft iemand hier tips voor leuke yogalessen in Nijmegen? Ik woon hier voorlopig nog niet maar ben hier vaak omdat mijn vriend hier woont en toch lekker om dan ook een beetje je eigen dingen hier te hebben
Ik ben wel eens bij bodhi in de bloemerstraat geweest en dat vond ik chill! Daar kun je 2 proeflessen doen voor 7 euro ps. Je hebt in die straat ook bhalu zitten maar daar ben ik zelf nooit geweest.
Heeft iemand wel eens bij Hafiza gegeten? Hoe is dat bevallen?
Alleen maar besteld daar, maar is heel lekker!
1 x. Was een random zondag in februari volgens mij dus het was heeeeel rustig. Maar personeel was heel vriendelijk en het eten echt prima. Dus voor eten top, voor sfeer moet je de juiste dag hebben denk ik
@monkeyslut
Ja de gerechten zien er lekker uit inderdaad, maar op de foto’s het interieur niet zo en ik wil er heen voor een verjaardag dus op zich wel fijn als het een beetje mooi/gezellig is!
Ik heb ook nog Ziyafet gezien, toevallig ook ervaring mee? Die ziet er van binnen iets gezelliger uit
Weet iemand wanneer de Mango aan de Grote Markt open gaat? Ziet er groot uit
Jaaa ik ook! Duurt nog wel lang maar heb er nu al zin in!
Volgens mij is dit mijn eerste post weer sinds dit nog het EGF was… En misschien een beetje een gekke vraag ook. Ik ben 31 en ben begin dit jaar vanuit het westen naar Nijmegen verhuisd voor mijn werk. Ik vind Nijmegen heel leuk, maar ik merk wel dat ik nog wat contacten mis. Zeker in de weekenden en nu het mooi weer wordt heb ik zin om lekker te wandelen, 's avonds drankjes te doen, spontane plannen etc. etc. Maar de contacten die ik hier nu heb zijn veel vrouwen met kinderen en mijn vrijgezelle vriendinnen wonen ver weg.
Oftewellll, meer (single) ladies in Nijmegen die het leuk vinden om misschien een te meeten met een clubje?
Welkom in Nijmegen! Hoop dat je het verder een beetje naar je zin hebt in onze mooie stad. Ik ben niet single, maar ik ben altijd in voor spontane plannen en gezelligheid! Laat maar weten, je kunt me altijd een berichtje sturen
Heee welkom in Nijmegen! ik ben niet single, maar herken wel een beetje wat je zegt. Ik woon hier al best wat jaar, maar al mijn studievrienden zijn verhuisd dus zou het ook wel leuk vinden om wat vaker spontane dingen te kunnen plannen hier! Laat maar weten
Wat zijn aanraders voor een écht goede kapper in Nijmegen (of omgeving)?
Ik ga al jaren naar dezelfde. Maar ik ben altijd semi-tevreden. Op TikTok zie ik dan van die meiden die precies krijgen wat ze willen, en dat wil ik ook! Daarnaast wil ik een Olaplex behandeling doen en dat kan ook niet overal.
Ik ga altijd naar haarenzo en ben altijd tevreden. Zie alleen dat ze geen olaplex doen, dus misschien niet helemaal wat je zoekt
Pink elephant misschien? Weet niet zeker of zij olaplex doen
Ik ga op aanraden van hier naar Storado en ben daar heel tevreden over, maar ik heb geen verstand van Olaplex dus of ze dat doen weet ik niet.
Hahaha Storado is dus mijn vaste kapper waar ik normaal altijd naartoe ga maar thanks voor het meedenken!
Bij Coef doen ze volgens mij wel olaplex. Ben daar een hele tijd geleden echt supergoed geknipt, maar daarna werd het iedere knipbeurt minder. Alsof ze steeds minder moeite ging doen. Maar dat kan dus ook aan die specifieke kapper liggen.
Mijn haar is ook verpest bij Coef en ken ook meerdere slechte verhalen helaas
Ik vind Cosmo in de lange hezel fijn (wel duur)