Mijn vaste kapster (zzp’er) waar ik al jaren kom, is momenteel ziek uitgevallen. Hierdoor moet ik even tijdelijk op zoek naar andere salon. Iemand goede tips omgeving Nijmegen? Ik heb altijd full highlights in verschillende tinten blond.
Ah, dank je. Sorry had ineens het bericht weggehaald haha, omdat ik twijfelde of dit echt een mega onzinnige vraag was. Maar fijn om te horen!
(Maar voor de meelezers: de vraag was of wonen in Hunnerberg leuk is voor kinderen (jong en puber). We hebben een mooi huis op het oog, en het lijkt ons een prachtige plek om te wonen, maar zag op Funda dat maar 12% van de bewoners in die wijk bestaat uit gezinnen. Maar het ligt natuurlijk wel heel dicht bij het centrum van Nijmegen en andere wijken).
Denk dat het ook komt doordat er best veel appartementen zijn en ook studentenhuizen.
Pink Elephant! Wel aan de prijs
Totaal niet suf inderdaad!
Heb er een jaar geleden gewoond, was echt heerlijk wonen! Je bent inderdaad zo in de stad, maar het voelt wel heel rustig.
In het deel waar in woonde, woonden voor mijn gevoel ook best veel gezinnen. Het patersbosje bij de pater blommaertlaan is ook leuk dan, zit ook een man die dat onderhoudt en die vertelt ook vaak over wat voor dieren er zitten en helpt de kinderen ook met het bouwen van hutjes enzo.
Weet iemand in omgeving Nijmegen een leuke wandelroute die ook geschikt is voor een wandelwagen? Loop nu paar keer per maand rond de Hatertse vennen en soms bij de Berendonck maar daar ben ik ook een beetje op uitgekeken haha!
Heel specifiek weet ik niet wat betreft wandelwagen, maar wellicht in de Ooijpolder? Je kunt sowieso over de dijk, wellicht dat sommige onverharde paden ook goed begaanbaar zijn voor de wandelwagen.
In de Ooijpolder over de dijk met de kinderwagen zou ik echt afraden. Er komen daar super veel autos en fietsers van twee kanten en er is geen trottoir, dus je staat waarschijnlijk de helft van de tijd in en uit de berm te sturen om uit te wijken voor verkeer.
Park Brakkenstein is goed begaanbaar met de kinderwagen. Als het niet te nat is qua weer kom je in het bos in berg en dal achter hotel Erica ook nog wel een mooi rondje met de kinderwagen! O en rondom wylerbergmeer is ook een verharde ronde, wel wat lastiger met parkeren, dat is volgens mij betaald achter een slagboom.
Ik liep daar eigenlijk altijd een rondje door het centrum en daarbij pakte ik de waalkade (of het eilandje), het kronenburgerpark en valkhofpark mee. Eilandje deed ik dan door de snelbinder over te steken en via de waalbrug terug. Met kinderwagen is dan handiger om via de waalbrug erop en eraf te gaan, of je moet via het fietspad naast het politiebureau achter het station de snelbinder op. Ooijpolder (achter de waalbrug) is ook heel mooi, maar raad ik met kinderwagen af. Je moet zo’n gek bruggetje/trap over en het zijn onverharde paden. En soms moet je rennen voor een lijpe koe haha
Is er iemand wel eens bij de Japanse Markt in de Jan Massink hal geweest? In februari is er weer eentje en entree is een tientje, is dat het waard?
De bossen bij Berg en Dal? Geen idee of dat handig is met een wandelwagen hoor, maar ik zie er ook wel eens rolstoelers. Ik geloof dat je daar ook iets van een kabouterpad hebt.
Longshot, maar deel hier graag een oproepje
Wij zijn per maart op zoek naar een tijdelijke (3 tot 6 maanden) huurwoning in Nijmegen, liefst gemeubileerd.
Kennen jullie toevallig iemand die binnenkort een paar maanden uit zijn huis gaat en een (onder)huurder zoekt?
We hebben een dochter van 2,5 jaar en 2 (oude) katten.
Oh ik vond dit vet leuk klinken dus ging het opzoeken, knap hier op af op de site: ‘Kun je niet wennen aan de Aziatische smaak? Voor jou (en de kinderen) zijn er ook frietjes, snacks & belegde broodjes verkrijgbaar!’
Wat is dat voor nepgedoe😂
We gaan naar Nijmegen verhuizen!!
We hebben een tijdelijk huurhuis gevonden en zojuist is ons bod op een koophuis in Lent geaccepteerd.
Eerst dus een tijdje huren in Bottendaal en daarna naar Lent Ben heel blij. Moest het ff hier kwijt haha
Wat leuk! Gefeliciteerd met het huis! Wij gaan ook op zoek in Lent en hebben volgende week toevallig 3 bezichtigingen Hebben jullie lang gezocht/vaak gezeik gehad met overbieden e.d?
Heeerlijk, gefeliciteerd! Ik heb een aantal jaar in Bottendaal gewoond en vond dat een heerlijke wijk❤️
O wat leuk! Spannend.
Wij zochten aanvankelijk in Nijmegen Oost. Daar hebben we 2x op een huis geboden maar hadden we niet het hoogste bod. Er wordt idd flink overboden
Dit was onze 3e keer bieden, maar dus 1e keer in Lent. Ook hier moesten we alles uit de kast halen (aka 15% overbieden), maar nu wel gelukt
Jeetje 15% ik hoop dat je in een andere prijsrange zat dan ons want anders gaan we denk ik niks kunnen kopen haha - dat je maar 3 keer hebt hoeven bieden geeft een klein beetje hoop