Ik draag het meestal al tot het stuk is en koop niet heel veel. En spijkerbroeken maken is helaas geen goed idee (ervaring mee).
Haha ja ik kreeg ook allerlei e-mails van artikelen die weer in mijn maat beschikbaar waren en die heb ik ook meegerekend. Vorige week bij de bodyshop had ik voor €10 in mijn mandje en dat heb ik toen ook weggeklikt.
Ik kreeg net ook een mail over een mooie top die weer in mijn maat beschikbaar is. Maar ik ga hem niet kopen, en hij gaat op de lijst wat ik anders wel besteld zou hebben.
Ohh ik heb het echt lastig met de Love.stori.es Sale.
Maar eigenlijk is een string van 30 euro ook best duur en moet ik dat gewoon niet gaan kopen. Hoe leuk het ook is.
Maar ik wil allesss 

Ga die site maar blokkeren ofzo.
Dat is echt slim, daar ga ik ook mee beginnen! Idd ook mails van artikelen die weer in stock zijn.
Zit al op 137 euro (binnen 1,5 week tijd ongeveer) dus dit voelt goed haha
Jaa, tikt lekker aan he? Als ik nu naar de spullen kijken die ik gekocht zou hebben als ze op voorraad waren, ben ik blij dat ik het niet gekocht heb. Zo nutteloos allemaal.
M’n wenkbrauw potlood gaat komende week op en hij was nog in de aanbieding dus heb hem gekocht. Ondanks dat het binnen m’n regels valt, voelt het zo als cheaten 
Ik heb gister alweer gefaald, haha. Toch nog 2 planten gekocht. Oke, en vandaag een concertkaartje, maar dat viel er sowieso al niet onder, want ik wil het voorprogramma en de hoofdact graag weer zien.
Nu echt bezig.
Hoe is jullie eerste week verlopen?
Bevalt goed, ik heb er geen moeite mee gehad. Hoop dat de 2e week me net zo makkelijk afgaat. Hoe gaat het bij jou?
Goed, ook geen moeite. Wel iets binnen m’n regels gekocht (vervanging beautyproduct). Heb zelfs m’n vriend van nutteloze aankopen weerhouden haha 
Het helpt me heel erg om geen kledingsites etc op te zoeken.
Ben benieuwd hoe het straks gaat als het salaris weer binnen is, denk dat dat een van de lastigste momenten gaat worden.
Ik heb alleen noodzakelijke spullen voor mn baby gekocht en geld uitgegeven bij Ikea voor mn huis.
Geen onnodige troep voor mezelf ofzo dus ik vind het nog redelijk geslaagd maar het is niet dat ik niets heb gekocht helaas 
Ik vind het ook wel lastig omdat ik mn babykamer nog aan het inrichten ben maar ik heb me wel ingehouden want heb echt alleen het noodzakelijke gekocht.
Ik merk wel dat ik Pinterest moet vermijden want daar word ik ook wel heeeeel hebberig van.
Na de eerste 2 dagen waarop ik ineens planten moest kopen wel prima. Verder niets meer uitgegeven
Heb wel de vreemde gewoonte om nog veel meer planten te kopen nu (vooral nu 1 waarschijnlijk dood is en ik eigenlijk een nieuwe wil kopen).
Bij mij gaat het ook heel goed! Ik heb al een paar keer de neiging gehad om boeken in mijn winkelmandje online te gooien. Maar ik heb mezelf kunnen tegenhouden en die op mijn verlanglijstje gezet.
Nou, ik moet dus wat kopen. Mijn bed is stuk, zo kut.
Ah dat is balen! Maar dit is wel een acceptabele aankoop 
Dat wel. Maar alsnog echt balen van mijn spaarrekening
Vorige maand mijn fiets, nu dit weer. Ik ga wel voor het kleinere model bed (heb ik nu ook), anders moet ik ook nieuwe lattenbodems en een matras hebben.
Ik heb wel interesse alleen heb ik echt geen ruggengraat met al die kortingen momenteel.
Maar het zou wel een goed doel zijn gezien ik over iets meer dan een maand vakantie heb, dus kan het geld wel goed gebruiken. 
Ik heb gefaald. 
Ik wil wel weer meedoen en het opnieuw proberen haha. Voel me nu alweer kut omdat ik toch weer iets heb gekocht.
Was ook met korting en kon het dus niet laten liggen.