No buy challenge (o.a. 6 weken niets kopen)

Ja ik wil dit ook echt gaan doen pff. Afgelopen dagen dan ineens toch weer van alles gekocht wat ik “nodig had”, maar moet toch minder kunnen.

1 like

Ik heb vooral veel boeken gekocht voor in m’n vakantie. Maar heb er ondertussen 6 plus een zomerboek van Viva/flair en wat ongelezen tijdschriften. Dus moet nu maar klaar wezen :see_no_evil:
Verder wat kleren gekocht in de sale.
We gaan het proberen vanaf maandag!

Oehh als je dat zomerboek uit hebt zou ik hem dan over mogen nemen? Onbeleefde vraag wel hahah

Haha vind het prima hoor. Zal je even pben als ik hem uit heb :blush:

Ik ook :frowning:
Wel van een tweedehands winkeltje

Ik. Heb deze maand alweer gefaald :sweat_smile:

Uitzondering is het breipakket van de Sims dat ik heel graag wil kopen en als er broeken stukgaan oid :slight_smile:

1 like

Ik heb ook gefaald, want ze hadden een bananenplant bij AH voor 8 euro :woman_shrugging:

Ben je wel blij met wat je hebt gekocht?

Ik heb een mascara en een beautyblender gekocht. Vorige was bijna op, maar hij smudged enorm dus was er klaar mee :nerd_face: Beauty blender was geen vervanging dus wel buiten m’n regels.
Merk wel dat ik veel minder op webshops kijk

1 like

Haha dit topic werkt averechts… ik had hier nog niet van gehoord maar nu wil ik het ook!

1 like

Ja! Een jurkje die ik heel erg mooi vond haha.
Baal alleen dat ik toch niet echt een ruggengraat heb wat dit betreft :grimacing:

Eerder kocht ik eigenlijk zoveel dat ik er niet eens meer echr blij van werd en dat is nu gelukkig wel anders, dus dat scheelt!!
Was echt een beetje een verslaving en dat is nu wel een beetje geminderd dus ik ga de goeie kant op :sweat_smile::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Vandaag wel weer zin om wat dingen te kopen. Zit ook weer veel op webshops :sweat_smile:

Oké ergens wil ik ook gewoon de komende 6 weken niets kopen dat ik niet ècht nodig ben. Ik ga toch even serieus overwegen om vanaf morgen dit in te laten gaan.

2 likes

Ik faalde maandag al, was vergeten dat ik maandag begon, haha. Dus ik ben dinsdag maar begonnen.

3 likes

Al heb ik nu wel wat gekocht, haha. Mondkapjes :sweat_smile:. Maar ik had alleen van die papieren mondkapjes en 5 keer per week een nieuwe kopen vind ik zo zonde.

Ik vind mondkapjes niet meetellen net zoals toiletpapier heb je dat gewoon nodig en als ze duurzamer zijn is dat alleen maar mooi meegenomen.

3 likes

Blegh ik ga ook meedoen. Ik geef echt geld uit als water de laatste tijd omdat ik meer te besteden heb door minder etentjes etc. Effe dimmen komende 6 weken

Ik heb ook een poeder en setting spray gekocht. M’n make up zit wel mooier, dus ben er blij mee.

Nog geen kleding gekocht, ook amper op kledingsites gekeken dus dat gaat wel beter.

Hier gaat het best oké eigenlijk. Ben in gedachten al wel minstens 6 keer naar het tuincentrum geweest en heb al karren vol planten gekocht, maar in het echte leven alleen mondkapjes gekocht :slight_smile: Ga morgen wel wat kopen, maar dat was ik sowieso al van plan.

1 like

Gaat opzich goed!! Heb alleen een mondkapje gekocht vandaag maar die heb ik gewoon nodig :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Wel babyspullen gekocht maar dat zie ik dan toch los van de 6 weken niets kopen.

Verder nog geen troep gekocht voor mezelf en kleding en make up etc. Dus voor mn gevoel gaat het wel goed.

1 like

Het gaat ondertussen al een week goed! Ben benieuwd hoe lang ik het vol hou

1 like