Ik ben op 20 december gestart en mag vanaf 1 februari weer wat kopen.
Heb nog niet eerder mee gepost, maar vind het wel leuk om te delen!
Ik had een paar uitzonderingen:
- Verzorgingsproducten/ make-up als het écht op is.
- Twee bh’s als er een goede deal is. Ik heb momenteel maar drie goed zittende bh’s waarvan twee kapot zijn.
Tot nu toe heb ik mij er goed aan gehouden! Ik heb een mascara gekocht. Van mijn oude heb ik een oogontsteking gekregen dus die was aan vervanging toe.
Bh’s waren bij Sapph in de aanbieding, dus ik heb twee besteld! Krijg ze dinsdag binnen en als ze niet goed zitten gaan ze gewoon terug.
Nu Bath and Bodyworks te koop is in Nederland kriebelt het echt om kaarsen te kopen. Ook heb ik wat boeken verkocht wat ik apart zet als “boeken budget”. Dus dat geld kriebelt ook in mijn digitale winkelmandje haha.
Nog even door zetten! 
Edit: ohja ik heb een fitbit “gekocht”. Ik had geld apart gezet voor een fitbit, en een cadeaubon voor kerst gekregen. Wederom was daar ook een leuke aanbieding.
Klinkt alsnog of ik veel gekocht heb (mascara, fitbit en twee bh’s) maar ik ben onwijs goed in “onzin” kopen. Het scheelt dat de action dicht is, maar op bol zit mijn mandje ook vol met onzin dingen. Bloemen lego, Harry Potter lego, kleurboeken en stiften… Zucht