Ik doe dus mee aan de nobuychallenge op instagram en weet niet waarom, maar voelde me er zo unheimisch over ofzo? Dus had een aftelkalender gemaakt, me uitgeschreven voor alle nieuwsbrieven, capsule wardrobe videos op yt gekeken (iemand nog tips btw met leuke kanalen over duurzaamheid, capsule wardrobe en minimalisme ed. a la Use less of a small wardrobe?) en nóg een keer mn huidige kledingkast en make up uitgezocht. Het gevoel bleef maar…
Nu heb ik vandaag eindelijk de oorzaak gevonden én verholpen: ik zat zo te twijfelen of ik wel voldoende zomerkleding had, omdat ik dat normaal in mei/juni koop. Heb dus besloten m’n zomerkleding uit te vacuumzakken te pakken en eens grondig na te gaan. Een aantal oude dingen gaan weg en uiteraard heb ik méér dan voldoende kleding om de lente en zomer door te komen:joy:
Zo lame, maar heb er nu alsnog heel veel vertrouwen in! Heb stom genoeg niet een broek gekocht om in te tennissen, ook al stond ie al sinds oktober op mn to buy list en heb ik het écht nodig. Heb nu maar een sportlegging waar ik in sport, maar die is eigenlijk te koud en niet genoeg voor de frequentie waarop ik sport (trek hem nu maar 2x aan voor het wassen). En heb nu ook mn oude legging waar ik normaal in klus erbij gepakt om thuis te sporten😬