Nee, niet echt eigenlijk. Maar op zich heb ik er voor nu ook wel genoeg, haha. Ik had een Expedit met 25 vakken, maar die paste niet in mijn huidige huis helaas.
Hallo ik kom even melden dat ik heb gefaald. Ik had geen lunch bij me dus heb wat te eten gekocht bij de AH to go. Is maar een paar euro dus geen wereldramp, maar wel net jammer. Ik moet echt leren beter voorbereid op pad te gaan.
Ik heb gisteren een sjaal gekocht als verjaardagcadeautje voor mijn schoonzusje en de website had allemaal leuke sale-dingen die ik wil hebben. MAAR ik heb het alleen bij die sjaal gehouden. Zo blij met mezelf haha
@KipTokTok wat goed!!
Ik ben ook een paar dagen terug weer begonnen. Wil het minimaal 2 maanden volhouden. Mijn vorige poging strandde na 5 dagen, toen heb ik niet nodige producten toegevoegd aan mijn bestelling. Nu ben ik meer gemotiveerd! Ik vind een lijstje met de bedragen erbij een goed idee. Mijn uitzonderingen zijn: broek vervangen als er een kapot is, verzorgingsproducten kopen als ze op zijn (en dan ook echt op, niet dat alleen mijn favoriet op is).
Ik heb spullen gekocht voor mn baby, maar dat vind ik niet vallen onder het niks kopen.
Koop alleen niets meer voor mezelf wat ik niet nodig heb.
Bhs heb ik wel gekocht afgelopen week maar die moest ik gewoon hebben dus dat vind ik dan nog te verantwoorden.
Verder heb ik nog niets gekocht dus gaat opzich goed de eerste week
Ik doe ook mee! Wil echt even niks bestellen en me niet laten verleiden door sale, want ik heb toch niks nodig.
Kan gebeuren, niet alles gaat in een keer goed! En ja herken het wel haha
Ik heb vandaag een bit setje gekocht voor de boormachine.
Die hadden we niet en ik vond dat dat wel nodig was en 't was bij de lidl te koop.
Maar eigk is 't gewoon faal want we hadden het niet nodig. Misschien breng ik het nog terug, even met m’n vriend overleggen.
M’n broer heeft een nieuwe ereader en ik heb nu ook weer shopdrang.
Ik kreeg net een mailtje van Zalando met dat bepaalde schoenen weer in mijn maat waren. Ik was bijna blij toen bleek dat het toch niet het geval was.
Ik heb nog niet gefaald, maar met de zorgbonus in het vooruitzicht ben ik wel al weer aan het plannen wat ik ervan wil kopen Mag voor mijzelf 1 mooi iets kopen en wil denk ik De Martens, maarja die heb ik natuurlijk absoluut niet nodig.
Mijn pantoffels gaan kapot. Echt balen, want die wilde ik eigenlijk nog niet kopen. Ik hoop dat ze het nog een maandje volhouden. Geen pantoffels is geen optie, want dan moet ik de verwarming vaker aandoen en dat wil ik niet. Sokken vind ik niet prettig. En bovendien kan ik geen leuke online vinden.
Ik heb in december een no buy gedaan en dat ging eigenlijk best wel goed! Merk vooral dat ik gevoelig ben voor spontane aankopen waarvan ik mezelf op dat moment aanpraat dat ik ze echt wil, nodig heb en mijn leven er beter door wordt met. Ik wil nu wat mind fuller spullen kopen, dus een nadenk periode inlassen voordat ik iets aanschaf. Want zo zijn er dingen die ik in december al wilde kopen, die ik waarschijnlijk nu alsnog ga aanschaffen omdat mijn leven er daadwerkelijk gemakkelijker en leuker van wordt.
Maar zo wilde ik eerst kerstruien kopen voor een foute kerstkaart, maar heb ik uiteindelijk wat kunnen lenen. En ipv nieuwe kerstversiering heb ik schijfjes sinaasappel gedroogd en in de boom gehangen. Beiden dingen waarvan ik nu blij ben dat ik ze niet gekocht heb (want extra meuk in huis), maar toen echt van dacht dat ik het moest hebben.
Pfff, al weer 30x op het punt gestaan iets onnodigs te kopen. Vooral spullen voor de kids: van kleding tot knutselspullen. Tot een nieuwe mand voor het bewaren van wc rollen. Zei ik al ONNODIG.
Helaas gezwicht voor een Frozen verkleedjurk via Vinted. Ze had al een Elsa jurk en nu dus ook een Anna jurk. Want ze speelt er zo leuk mee .
Ik ben druk bezig met dingen verkopen via Vinted. Dus app verwijderen wil ik niet. Want verkopen werkt wel goed als afleiding voor kopen. Alleen dan moet je dus niet zelf gaan kopen. Zucht.
Ik ben op 20 december gestart en mag vanaf 1 februari weer wat kopen.
Heb nog niet eerder mee gepost, maar vind het wel leuk om te delen!
Ik had een paar uitzonderingen:
- Verzorgingsproducten/ make-up als het écht op is.
- Twee bh’s als er een goede deal is. Ik heb momenteel maar drie goed zittende bh’s waarvan twee kapot zijn.
Tot nu toe heb ik mij er goed aan gehouden! Ik heb een mascara gekocht. Van mijn oude heb ik een oogontsteking gekregen dus die was aan vervanging toe.
Bh’s waren bij Sapph in de aanbieding, dus ik heb twee besteld! Krijg ze dinsdag binnen en als ze niet goed zitten gaan ze gewoon terug.
Nu Bath and Bodyworks te koop is in Nederland kriebelt het echt om kaarsen te kopen. Ook heb ik wat boeken verkocht wat ik apart zet als “boeken budget”. Dus dat geld kriebelt ook in mijn digitale winkelmandje haha.
Nog even door zetten!
Edit: ohja ik heb een fitbit “gekocht”. Ik had geld apart gezet voor een fitbit, en een cadeaubon voor kerst gekregen. Wederom was daar ook een leuke aanbieding.
Klinkt alsnog of ik veel gekocht heb (mascara, fitbit en twee bh’s) maar ik ben onwijs goed in “onzin” kopen. Het scheelt dat de action dicht is, maar op bol zit mijn mandje ook vol met onzin dingen. Bloemen lego, Harry Potter lego, kleurboeken en stiften… Zucht
Ik heb vandaag zo’n verschrikkelijke rotdag, en ik zit al een paar dagen (of weken?) slecht in mijn vel.
Ik heb besloten dat ik mijn no-buy ga verbreken zodat ik even wat leuke dingen kan kopen en mezelf daarmee een beter gevoel kan geven (het is een makkelijke korte termijn oplossing, maar ben morgen bij de huisarts en ga dit wel benoemen ook hoor).
Voel je straks juist niet rotter doordat je toch spullen hebt gekocht die je waarschijnlijk niet nodig hebt? En goed dat je actie gaat ondernemen.
Ik dacht dat ik was afgemeld van alle nieuwsbrieven maar kreeg vandaag een mail van een heel cool schoenenmerk. Ze hebben sale en ik ging toch even kijken. Zat heeeel erg te twijfelen over een heel mooi paar hakken maar toch sterk gebleven.
Ze zijn nog steeds heel erg mooi maar als ik er nu over nadenk: een paar sandalen met hak is wel het laatste wat ik nu nodig heb
Zucht, ik ging zo lekker en nu zit er een mega gat in mijn enige zwangerschapsbroek Toch maar een nieuwe besteld maar jammer vind ik het wel! Wel blij dat het geen onzinnige impuls aankoop was maar baal toch…
De enige reden dat ik hier nu goed mee omga: lockdown. Ik hou zo van op mijn vrije dagen door de stad struinen
Lijstje wordt langer met wensen, maar komt goed hoop ik!