No buy challenge (o.a. 6 weken niets kopen)

Ik wil ook meedoen vanaf nu tot 1 januari.

3 likes

Dit is bij uitstek het doel???

10 likes

Ik ook nu ik zie dat je fijne aankopen mag doen!

11 likes

Haha ja coun’t me in!
Haha maar nee het zou wel echt goed voor mij en m’n bankrekening zijn.

1 like

@Shaaar @Nescio jullie hebben helemaal gelijk! Het punt van mijn post was ook meer om de struggle te delen. Het balen dat mijn aankoop niet is wat ik had gehoopt, het verwarrende hoe het brein werkt en ik ineens iets anders wil kopen / in mijn hoofd heb, en dan de moeite moeten doen om er niet aan toe te geven vanwege de challenge. Toen ik een paar jaar geleden veel dieper in een soort minimalisme-mindset zat was het veel makkelijker en had ik ook minder vaak “koopdrang” zoals nu. Het is een vicieuze cirkel.

3 likes

6 dagen bezig met mijn no buy!
Gisteren heb ik bij de hema wel 3 chocoladeletters gekocht want de 3e was gratis en ik wilde een vriendin iets in haar schoen doen. Dat keur ik nog goed. Bij de kassa ook nog chocoladepepernoten in mijn mandje gegooid :sweat_smile:
Maar goed
 bij de appie had ik anders nog wel een pak koekjes gekocht. Verder gewoon helemaal niets!! (Behalve boodschappen)
Ik gluur nog wel graag in het ‘show je laatste aankopen-topoc’

2 likes

Ik wil ook meedoen! Moet nog wel cadeaus kopen voor kerst, maar soms lijk ik dan alsnog ook iets leuks voor mezelf mee te nemen. Dus dat moet ik voorkomen.

2 likes

Nee ik trek ‘m door tot 1 februari :partying_face:

5 likes

Ik heb net mijn yoga abonnement opgezegd. Ik heb wel veel plezier van de yoga maar soms ga ik iets te weinig. En ik ben in januari 3 weken op vakantie dis zonde om dat te betalen.
Beetje jammer alleen dat de opzegging pas per 1 feb is (ik was te laat). Dan ik feb ook maar geen yoga om te compenseren
 haha!

Laatst heb ik namens mijn moeder en mezelf een kraamcadeautje voor een familievriendin gekocht. Ik heb mijn moeder nu wel een tikkie gestuurd. Voelde wat gierig van mezelf maar jet cadeau was wel 44 euro, dus die 22 euro kan ik wel gebruiken. Vooral omdat mijn huidige banksaldo 48 euro is. đŸ„č

4 likes

OkĂ© met pijn in m’n hart meld ik me ook maar weer. Ik heb er echt geen zin in want ik ben gek op geld uitgeven. Maar tis ook onzin en heb niks nodig.
Ik ga ook nu de vinted app maar verwijderen en mag ook niks voor m’n dochter meer kopen. Kind heeft eigk ook alles al.
Ik heb contant €40 gepind en dat mag ik uitgeven aan eten onderweg en snacks, voor deze maand. Ben nogal veel buiten want werk maar 2 dagen op 't moment.

2 likes

Iemand die vanaf 1 januari mee gaat doen :raising_hand_woman:t3:?

6 likes

Ik ga ook een poging wagen vanaf 1 januari terug! Geen uitzonderingen buiten het hoognodige.

2 likes

Ik ben 19 vd 31 dagen op vakantieeeee
Maar wil wel meedoen eigenlijk.

1 like

Je deed toch nu al mee? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Jaaa!
Maar in januari wil ik ook meedoen/doorgaan

4 likes

OkĂ© nu al gefaald :+1:. Wilde inlegvellen voor de luiers kopen en toen dacht ik ohja dit overbroekje is perfect voor snachts en dan is 3 beter dan 2, dus overbroekje van 18€ gekocht. En een extra wetbag want dat is handig met de opvang (idd wel handig maar echt absoluut niet nodig).

Okeee shit shit shit ik heb ik heb een terugval gehad

Ik heb muurverf en een roller gekocht:

Dit weekend heb ik geschilderd en ik stelde vast dat ik te weinig had. Ik heb een kortingscode voor 30% die maar tot eind dec geldig is.

Ik heb zomerkleding gekocht:

Ik ga ik januari op vacay en heb geen backpackproof kleding. Het gaat om 180 euro van de sissyboy (uit de salehoek van de site) en er gaat sowieso iets terug omdat ik 2 maten van een spijkerbroekje heb gekocht.

(De post ‘zomerkleding’ had ik al aangekondigd maar het is duurder dan ik van plan was)

16 dagen?!:joy:

5 likes

Mijn winst van vandaag is trouwens dat ik de microvezelhandschoen a 2 euro heb laten liggen

:sweat_smile::smiling_face_with_tear:

2 likes

Even serieuze vraag he: waarom wil je het eigenlijk doen?

2 likes