Ik wist even niet in welk topic ik zat hahah. Wou zeggen nee dat is hoe het hoort. Maar bij een buy challenge heb je wel gefaalt haha.
Ok ik retour m
Pfff ik zit echt nu al na een week in een crisis haha. Mijn daglichtlamp is stuk en nu kan ik dus niet meer savonds hobbyen (borduren)
Maar ja om even 60 eueo uit te geven aan een nieuwe lampâŠ
Dus helaas dan maar niet savonds borduren.
Hmm. Dit zijn dingen die ik, zeker als je er zoveel plezier van hebt en het gebruikt voor je hobby wel zou vervangen.
Zei het al eerder en wellicht is de interpretatie voor sommigen anders maar het is geen lijden zeg maar, maar stoppen met het kopen van onnodige dingen.
Ja klopt zo zou ik ook reageren als iemand anders het zou zeggen.
Maar mijn tegenwoord is hierbij; ik kan de hele dag borduren dus dan savonds maar wat anders doen. En het word straks weer langer licht. Voor mij ook wel weer een extra motivatie om dus overdag te borduren inplaats van eindeloos scrollen op mn tablet haha
Maar dit zal wel het eerste zijn wat ik ga vervangen.
Kun je hem niet laten repareren? Zowel qua duurzaamheid als qua kosten ben je dan denk ik beter af.
Helemaal het verkeerde topic om dit tegen je te zeggen maar ik zag dat de Lidl deze volgende week in de aanbiedingsfolder heeft staan.
Bij mij gaat het no buy niet heel goed, maar er gingen ineens een groot aantal basics kapot & te klein en die heb ik wel vervangen. Mn doel is nu vooral geen extra troep te kopen.
Zou misschien kunnen? Geen idee hoe of waar ik dat moet laten doen. Het snoer is doorgesleten en de lamp zelf is denk ik ook op na al die uren.
@arcobaleno ooh ik zal eens kijken wat voor een dat is en wat die kost.
Edit; helaas dat is een daglichtlamp voor je gezondheid
Sterk van je! En mooi omgedacht.
volgens mij liggen die ook nog best vaak bij kringlopen!
Mijn vriend heeft hem gemaakt!
Het snoer heeft hij ingekort en opnieuw gemonteerd. De lamp zelf werkt nog gelukkig. Super blij
Wat goeddd! En heel duurzaam. We gooien ge snel dingen weg terwijl er een hoop gerepareerd kan worden
Nouuu, ik ben dus op vacay! En ik heb de week vooraf aan de vacay redelijk gepresteerd. Voor de reis heb ik een nieuwe portmonnee gekocht (gewoon bij de hema) voor mijn vreemde valuta. Mijn eigen vaste portefeuille zit nu onderin mijn backpack.
Ook heb ik van die âluggage blocksâ gekocht. Dat maakt het in en uitpakken van een backpack enorm makkelijk.
Dat was het!
En ohja, in Kruidvat zag ik een pak Kinderbueno. 10 stuks voor 5 euro. Hallo??!! Dat kan ik niet laten liggen hoor. Met mezelf heb ik de afspraak dat ik Kinder Buenos voor 1euro of minder altijd koop. En een afspraak met jezelf is ook een afspraak
Nou, ik kon me even niet inhouden. De tas die ik al weken op het oog heb was afgeprijsd van 495,- naar 245,-, dat kon ik niet weerstaan.
De gewone prijs voor 4 buenos is toch 3 euro dus dan blijf je kopen
Oh is dat zo? Haha Ik ken ze eigenlijk alleen maar stuk of in grootverpakking in de Kruidvat. Niet in de supermarkt op gelet. Shit. Het hek is dus van de dam
Ja het rare is dat 4 stuks 3 euro zijn, en 8 stuks 6,50 dus duurder per stuk? Nou ja misschien kijk ik niet goed maar ze zijn dus sowieso al minder dan 1 euro per stuk.
Ik bedoel dit niet om je een slecht gevoel over jezelf te geven maar dit klinkt niet echt als no-buy. Beide dingen waren waarschijnlijk op te lossen met dingen die je al in huis hebt. Zo kun je vreemde valuta in allerlei soorten zakjes en buideltjes bewaren en heb je ook geen packing cubes nodig omdat je waarschijnlijk duizend linnen tasjes, plastic zakken en ziplock zakjes in huis hebt (die laatste werken ook goed als compressiezakjes).
Maar goed, ik hoop dat je een hele leuke vakantie hebt! (absoluut niet sarcastisch bedoeld)
Ja, dat ja ook zo! De portemonnee was niet écht nodig maar wel veel prettiger in gebruik dan een buideltje.
Die blocks ben ik echt wel fan van! Eerder ging ik op reis met alles in waszakjes gepropt en dat was gewoon heel onhandig.
Maar je hebt gelijk; het is geen no buy.
Bedankkktt (ik vatte het niet sarcastisch opâŹ
Dit topic is echt een klucht