Sterk van je! En mooi omgedacht.
volgens mij liggen die ook nog best vaak bij kringlopen!
Mijn vriend heeft hem gemaakt!
Het snoer heeft hij ingekort en opnieuw gemonteerd. De lamp zelf werkt nog gelukkig. Super blij
Wat goeddd! En heel duurzaam. We gooien ge snel dingen weg terwijl er een hoop gerepareerd kan worden
Nouuu, ik ben dus op vacay! En ik heb de week vooraf aan de vacay redelijk gepresteerd. Voor de reis heb ik een nieuwe portmonnee gekocht (gewoon bij de hema) voor mijn vreemde valuta. Mijn eigen vaste portefeuille zit nu onderin mijn backpack.
Ook heb ik van die ‘luggage blocks’ gekocht. Dat maakt het in en uitpakken van een backpack enorm makkelijk.
Dat was het!
En ohja, in Kruidvat zag ik een pak Kinderbueno. 10 stuks voor 5 euro. Hallo??!! Dat kan ik niet laten liggen hoor. Met mezelf heb ik de afspraak dat ik Kinder Buenos voor 1euro of minder altijd koop. En een afspraak met jezelf is ook een afspraak
Nou, ik kon me even niet inhouden. De tas die ik al weken op het oog heb was afgeprijsd van 495,- naar 245,-, dat kon ik niet weerstaan.
De gewone prijs voor 4 buenos is toch 3 euro dus dan blijf je kopen
Oh is dat zo? Haha Ik ken ze eigenlijk alleen maar stuk of in grootverpakking in de Kruidvat. Niet in de supermarkt op gelet. Shit. Het hek is dus van de dam
Ja het rare is dat 4 stuks 3 euro zijn, en 8 stuks 6,50 dus duurder per stuk? Nou ja misschien kijk ik niet goed maar ze zijn dus sowieso al minder dan 1 euro per stuk.
Ik bedoel dit niet om je een slecht gevoel over jezelf te geven maar dit klinkt niet echt als no-buy. Beide dingen waren waarschijnlijk op te lossen met dingen die je al in huis hebt. Zo kun je vreemde valuta in allerlei soorten zakjes en buideltjes bewaren en heb je ook geen packing cubes nodig omdat je waarschijnlijk duizend linnen tasjes, plastic zakken en ziplock zakjes in huis hebt (die laatste werken ook goed als compressiezakjes).
Maar goed, ik hoop dat je een hele leuke vakantie hebt! (absoluut niet sarcastisch bedoeld)
Ja, dat ja ook zo! De portemonnee was niet écht nodig maar wel veel prettiger in gebruik dan een buideltje.
Die blocks ben ik echt wel fan van! Eerder ging ik op reis met alles in waszakjes gepropt en dat was gewoon heel onhandig.
Maar je hebt gelijk; het is geen no buy.
Bedankkktt (ik vatte het niet sarcastisch op€
Dit topic is echt een klucht
Haha ja, eigenlijk wel
Heeft er iemand een bemoedigend succesverhaal?
Mijn lievelingstopic
Still going strong!
Gewoon niet doen is de oplossing. Het is niet nodig en je hebt het niet nodig!
Hier ook.
Naast eerst wat pagina’s op IG ontvolgen de laatste dagen ook het Action, DM en interieurtopic op negeer gezet.
Same, echt nul moeite tot nu toe. Als je het goed praat met een excuus, dan weet je ergens al dat je fout zit.
Tip voor als je veel kleding koopt, zet alle setjes op de foto of als note in je telefoon en dan besef je dat je echt genoeg opties hebt en dat ene shirtje écht niet nodig hebt.
Afgezien van die tas, die sowieso al lang op mijn lijstje stond, vind ik eigenlijk dat het heel goed gaat. Normaal gesproken haal ik elke dag wanneer ik werk een broodje bij de bakker, Starbucks, Dunkin Donuts etc. Nu al dik 3 weken niet gedaan. Neem netjes mn brood mee en koffie drink ik gewoon op mn werk. Kleding kopen heb ik geen behoefte aan en haal alleen echt nodige dingen wanneer het op is. (Deo, tandpasta etc)
Die tussendoor dingen halen om te eten of drinken is echt een valkuil voor mij! Deze maand echt al veel te veel aan uitgegeven. Heb je tips of is het echt gewoon voorbereid zijn (herbruikbare koffiebeker mee, tussendoortjes meenemen van thuis)?
Ik neem meestal een halfje brood mee en beleg, en iets van fruit of een koek voor tussendoor. Koffie hebben we een goed apparaat van Jura dus die drink ik op het werk. Maar wat ook werkt is tussendoor een cup a soup. Maar op het werk is er ook altijd wel wat lekkers. Gisteren weer taart, vandaag chocola. Ik red me dus wel