Ja als ik eenmaal los ga, denk ik vervolgens bij elk leuk dingetje dat dat er dan ook nog wel bij kan. Ben toch al geld aan het smijten.
Ook waarom ik nu verschijn in dit topic: dat is nu afgelopen
Heb de laatste weken veel teveel geld uitgegeven aan onzin en het hek moet weer op de dam. Per direct. Komt goed uit dat het maandag is haha.
Ik wil sparen voor dingen die echt al lang op m’n wishlist staan en door impulsaankopen schiet dat steeds niks op. Heb afgelopen week 1 zo’n ding gekocht en merk dat dat zoveel meer voldoening geeft dan al die losse dingetjes tussendoor.
Wil sowieso volhouden tot 1 mei met de no buy. Mag tot dan geen kleren kopen, verzorgingsproducten alleen vervangen voor hetzelfde product (dus als iets op is geen nieuwe dingen kopen om te proberen), geen interieurspullen kopen en geen nieuwe hobby’s starten. En in die periode wil ik extra geld sparen door verkoop Vinted.
Er zit een vakantie tussen en ik koop dan wel magneetje, want dat doe ik altijd.
Na 1 mei wil ik of nog even doorgaan, of naar een low buy overgaan. Afhankelijk van de ervaring.
Edit: oh en ook geen boeken kopen. Loop net langs mijn nog lezen stapel van bijna een meter hoog haha