Ik heb na 2 maanden eindelijk die nieuwe spijkerbroek gekocht die ik al zo lang wilde. En niet direct een hele stapel maar echt maar ééntje omdat ik geen zin had om meerdere winkels in te gaan en van de 4 broeken die ik mee had in het paskamertje zat er maar één echt goed.
Gewoon niet de stad in gaan is voor mij echt DE tip om niks te kopen. Ik ervaar ook geen plezier (meer) in winkelen. Vooral omdat het druk is met irritante mensen, je veel aan het wachten bent, random zoeken naar kleding en niet weten wat ik zoek interesseert me ook niet meer. Alleen als ik gericht een winkel in ga kan ik het aan. Dus zoals nu gericht op zoek naar een baggy lange spijkerbroek, ik grijp er 4 pas het snel en klaar.
En in een opwelling had ik Gymshark in de sale gekocht maar ik vind de maten raar vallen en het is niet wat ik verwacht had dus die hele order gaat terug. Toch weer meer dan 100 euro in mijn zak houden en weer het besef dat ik niks nodig heb aan sportkleding op dit moment. Ik ben blij met wat ik heb en hoef geen (voor mij) nieuwe merken te proberen omdat het in de aanbieding is etc.