Ik heb nog steeds geen kleding gekocht en behalve één hema-mascara ook geen cosmetica enzo dus gaat wel lekker. Al ruim 2 maanden!
Maar ik heb dus wel een leuk kastje gezien die ik heell graag wil hebben in de slaapkamer. En twijfel een beetje wat ik moet doen, want de vorige keer dat ik een leuk kastje zag (september ofzo) en dacht dat ik die wel in december oid zou halen was die uit het assortiment gehaald in november. En nu net heb ik voor het eerst weer een kastje gezien die ik net zo mooi vind. Alleen ik denk ook ja als ik €400 uitgeef aan een kastje nu… dan heb ik alles dat ik afgelopen 2 maanden bespaard heb uitgegeven aan een kastje.
Dus ik dénk dat ik gewoon elke maand €100 van mijn salaris apart zet, én wanneer ik iets extra verdien door bijvoorbeeld iets via vinted te verkopen, dat ik dat ook erbij reken… is zoiets een goede manier om bewust aankopen te doen? denk het wel toch? Moet mezelf soms even herinneren dat ook al heb ik het bedrag van dat kastje op mijn rekening staan, ik niet direct alles hoef uit te geven.
En vind het ook zo balen dat nu ik weer een beetje werk, en veel minder shop, ik tóch niet echt goed kan sparen omdat rijles zo ontzettend duur is
voelt alsof ik voor niks werk want ik zie mezelf het echt niet halen.