Ik heb het verschil vorige maand echt gemerkt! Ik hield ook na het aanschaffen van de inductiekookplaat en al mijn pannen (de uitzonderingen) nog ruim geld over op de balans. Normaal gesproken zou dat niet zo zijn geweest.
Helemaal perfect ging het niet, want ik heb wel een kunststof beker voor op het werk aangeschaft en bij de Action kleurboekjes en stiften gehaald. Die kunststof beker heb ik heel weloverwogen gekocht, zodat ik niet meer iedere werkdag een papieren beker hoef weg te gooien. Ik was al een tijdje op zoek, maar had met al mijn eisen niet verwacht dat ik tijdens de no buy al wat tegen zou komen. Toen ik het perfecte bekertje tegenkwam, heb ik maar niet geforceerd gewacht tot de no buy over was.
De kleurboekjes en stiften waren wel echt een overbodige uitgave. Ik had best in oktober kunnen kijken of ik het nog steeds een leuk idee vond om te gaan kleuren. En ohja, ik heb ook een keer mijn beperking op snacks overschreden (nadat ik al mijn restant snacks in huis ook al te snel op had). Dat blijft wel een dingetje, om andere redenen dan het uitgeven van geld.