Ik was vorige week begonnen met project pan en ik heb nu al 3 dingen opgemaakt. @Fetablokje gaat toch sneller dan verwacht haha! Een douchegel, setting spray een bodylotion. Ik hou het bij in m’n notitiesapp, dat leek me handig. Misschien verplaats ik het ooit nog naar een excel sheet ofzo.
Ik had vorige week zondag alles op het bed gelegd en het viel me eigenlijk heel erg mee? Van sommige categorieën heb ik wel veel verschillende soorten, zoals: sea salt spray, klei voor in m’n haar, haarlak, volume poeder, etc., maar daar had ik geen dubbelen van. Van andere categorieën had ik wel veel voorraad, maar ergens voelde dat ook logisch, zoals: douchegel, tandpasta en serum. Ik koop dat namelijk altijd in de aanbieding of bestel het via Yesstyle/Stylevana en omdat het dan zo lang onderweg is soms, heb ik liever eentje extra op voorraad. Het enige waar ik echt te veel van heb zijn lippenbalsems
Ik vind het leuk om nieuwe te proberen, maar de hoeveelheid die ik nu heb is echt overdreven. En ik had ook veel mini’s in mijn toilettas, die ga ik ook maar opmaken. Al die restjes zijn niet genoeg voor vakantie/festivals, dan kan ik het beter nu opmaken. Oh en ik heb voorlopig genoeg glitterende one and done oogschaduws voor iemand die dat niet zo vaak draagt
Het was wel een interessant om alles zo bij elkaar te zien liggen en het is fijn om beter te weten wat ik heb zodat ik in de toekomst ook geen dubbele dingen meer koop. Ik heb het nu weer in de bak onder het bed gestopt, maar misschien wil ik in de toekomst liever iets wat overzichtelijker is.