Ja ik wist niet zo goed hoe ik het moest zeggen, maar ik heb ook veel mensen in mijn omgeving die veel meer kunnen sparen. Ik spaar zelf ongeveer hetzelfde bedrag per maand, en doe daar ook echt mijn best voor. Maar ik zou ook graag willen dat het meer was, een huis kopen in mijn eentje gaat nooit lukken. Daarom zei ik ‘best goed’, meer een soort wishful thinking dat ik zelf meer zou kunnen sparen 
Ik wilde eerst ook zeggen dat ik 400 euro veel vond, maar ik dacht dat dat hier op het forum niet veel zou zijn. Als ik bijvoorbeeld soms in het laatste aankopen topic kijk, dan lijkt het of iedereen veel te besteden heeft.
Ik vind het ook fijn om te lezen dat anderen dat ook een flink spaarbedrag vinden! Je weet natuurlijk wel dat niet iedereen veel spaart, maar soms lijkt het wel zo.
Ik kan dit alleen maar sparen omdat ik geen auto heb. Ik ben soms ontevreden over mijn eigen situatie omdat ik vergelijk met anderen, maar voor het salaris dat ik verdien moet ik eigenlijk heel blij zijn met wat ik spaar.
@appelflauwte ik ben blij dat je dit bericht geplaatst heb, toch een fijne herinnering dat 1000 euro per maand sparen niet de norm is haha