Iemand tips voor een fijn en betaalbaar hotel, hostel, airbnb in LA?
Geweldig!!! Is dat die van Orlando? Die is beter dan die in California toch?
Ja dit is die in Orlando idd! Geen idee of er verschil zit tussen die 2! Ik vond de wachtrijen voor attracties het allervetst haha
Ik heb een weekendje weg geboekt naar Death Valley NP! Ik wilde liever iets eerder maar goed, het is nu zo gelopen. Ik zie dat de temperatuur schommelt tussen de 20-30 graden nu. Ik ga over 2 weken dus hopelijk valt het mee. Als iemand nog aanraders heeft om te zien daar?
Ik heb dit als “voorbereiding”. Maar weet dus nog niet of het aanraders zijn haha

Hoop dat het leesbaar is. Waar overnacht je? Ik vond Death Valley heel lastig om te boeken, of het was gigantisch duur of slechte reviews…
Ik heb ook op mijn lijstje Artist’s Palette, Badwater Basin, Mesquite Sand Dunes en Zabriskie point. En eventueel Dante’s point.
Ik denk dat dit wel haalbaar is in de tijd die we daar hebben. Devil’s Golfcourse etc trok me niet echt. Ik twijfel nog of de krater (Ubehebe crater) het waard is omdat die erg uit de buurt ligt van de rest.
Ik vond accomodatie ook lastig, er was bijna niks beschikbaar en het hotel in het park zelf vond ik te duur. Ik heb uiteindelijk een airbnb ( terwijl ik daar paar dagen geleden nog over klaagde) geboekt in Beatty, dat ligt op ongeveer 40 minuten rijden afstand.
Wij gaan proberen alles van mijn lijstje in een dag te doen
Wij hebben Amergosa Opera House geboekt, net buiten death valley. Heel bijzonder hotel, ik zie mezelf zo al dood op de veranda liggen maar de reviews zijn wel redelijk + het is maar voor 1 nachtje.
Zie dat je een reserveband in de wagen hebt. We hebben er lekke band gereden op de paadjes van de hoofdweg naar de attracties. En er is nergens gsm ontvangst om voor hulp te bellen…
Wow wat een hotel haha, beetje freaky wel? Ik zag ook dit in de FAQ op booking
Due you offer haunted rooms?
Hello, No, not specifically. Some guests have experiences no matter which room they stay in while other have not had any experiences. Best, Bobbi Fabian General Manager
Hahahahaha omg Nouja ben gelukkig tamelijk nuchter aangelegd dus komt wel goed
Wij hebben net New York geboekt voor eind april/begin mei.
Poging 2 nadat we in januari niet meer konden door quarantaineplicht.
Ik ga in mei ook! Zou in april 2020 gaan. Hopelijk gaat het nu lukken voor ons!!
Heeft iemand nog tips voor het huren van een auto? Wij zijn al een aantal keer in Amerika geweest en hebben altijd hier in Nederland alvast een auto geboekt, maar de prijzen zijn momenteel echt ongelofelijk hoog! Echt prijzen van €2000/€2500 voor drie weken en dat vind ik toch echt te gek.
Ja het is echt veel duurder geworden! Wij hadden voor voorjaar 2020 onze hele huwelijksreis staan, met meerdere huurauto’s, die reis ging natuurlijk niet door en we hebben nu alles opnieuw geboekt voor dit voorjaar: bijna het dubbele aan huurauto’s kwijt
Enige tip die ik heb is, nadat je hebt geboekt verandert de prijs nog wel eens (omlaag). Je kunt dan annuleren en opnieuw boeken voor een betere prijs. Zo hebben wij al flink wat bespaard, soms zakt het namelijk echt aanzienlijk na een paar weken. Dit is bij Alamo, weet niet of het voor alle verhuurders geldt.
Dit komt o.a. door het chip tekort en corona. Auto’s zijn nu heel gewild en doordat mensen minder huurden tijdens corona hebben veel huurbedrijven wat auto’s verkocht. Vandaar dat het nu gewoon duur is helaas.
Ik heb bij Hertz geboekt. Sowieso als het kan de auto inleveren op t punt waar je ook begint, want op een andere plek inleveren is duurder. En ik heb de code 510000 gebruikt en daar krijg je best mooie korting mee! Wij hebben dit nu geboekt maar ik ga kijken of ze nog goedkoper worden.
Verschillende tijdstippen proberen helpt trouwens ook! Deze auto was bij 13:00 ophalen niet beschikbaar maar om 14:00 wel.
De tip over verschillende tijdstippen is een goede, had ik nog niet over nagedacht. Dankje!
Hoe werkt dat met die codes trouwens? Heb daar wel eens vaker over gelezen maar ik vond het nogal onduidelijk. Ik heb begrepen dat die codes uitgegeven worden door bedrijven en dat ze bedoeld zijn voor hun medewerkers? En je daar bijv problemen mee kan krijgen als je een aanrijding hebt ofzo en ze je contract goed gaan nakijken. Maar misschien heb ik dat helemaal mis, haha.
Volgens het alles Amerika forum is 510000 een general code en kan die door iedereen gebruikt worden
Oke, dan ga ik ook nog maar eens opzoek. Dank voor de tip!