Ik heb La Quinta by Wyndham San Francisco Airport West geboekt voor 120 euro per nacht. Ligt dicht bij het vliegveld en dichtbij een BART station zodat je met het OV naar de stad kan
Oh grappig, daar slapen wij ook 1 nacht! Ik ben er in augustus, dus mocht ik het een afrader vinden laat ik het weten.
Haha dan moet je niet naar het planetarium want bij die film viel ik al bijna in slaap
De testverplichting voor de VS is komen te vervallen! Blij mee, maakt het toch allemaal net iets minder spannend.
Ja ik was net aan het zoeken, ik vlieg volgende week. Heel blij mee.
Overigens voor september 3 weken geboekt naar California etc. heel veel zin in.
Oh wat chill! Dat scheelt weer geregel.
Ben trouwens benieuwd of dit zo blijft met de oplopende besmettingen
Wij slapen in Yosemite View Lodge in El Portal. Inderdaad is 't allemaal belachelijk duur, dit was nog relatief goedkoop (500 euro/565 euro (wel al in februari geboekt)). Als je echt goedkoop wil slapen moet je kamperen haha maar daar hebben wij bewust niet voor gekozen.
Misschien zou je in Mariposa kunnen kijken? Daar kom ik op Booking goedkopere hotels tegen en dat is ongeveer uur rijden volgens maps
Ik vond Sunnycars wel prettig werken! Ik huurde via hen bij Alamo
Wij hebben via de Deense Avis gehuurd toen die in april ineens dikke korting had
Geen idee wat het nu kost, maar wij hebben in 2018 hier overnacht. Uur rijden, maar wel een leuk huisje in het bos, heerlijk stil 's nachts. Wellicht is het wat!
https://www.airbnb.nl/rooms/17436541?_set_bev_on_new_domain=1656801279_ZDU3NDg5NTllM2Nk&source_impression_id=p3_1656801332_62OPCWT95%2BiOYS8R
Aaaah wij hebben gister ook geboekt voor begin september! Zoveel zin in! Ik ga hier lekker meelezen
Wij beginnen in San Francisco en willen eigenlijk een mustang/convertible huren. Hebben jullie nog goede tips? Ik zie weinig opties voor de airport (is waarschijnlijk ook duurder?)
Zo leuk! Wij zijn in april/mei Californie rondgereden vanaf SF en weer terug, ik heb alweer heimwee…
Wij hadden onze auto bij Sunny cars gehuurd meteen bij het vliegveld. We hadden alleen geen muscle car maar een degelijke mini van haha.
Toffff! Ja dat heimwee herken ik, in 2019 ben ik ook geweest! Hadden jullie de auto wel van te voren geboekt?
Ja, anders word ik zenuwachtig we waren er met onze dochter van 5, dus wilde wel wat dingen vastleggen!
Leukk! Wij gaan ook in september en starten ook in SF.
Wij huren een auto wanneer we in LA zijn.
Wanneer ga je? Heeft Yosemite zelf geen plaatsen meer voor een overnachting?
@lantaarnpaal Ik heb geboekt via Avis om een auto op te halen bij SFO. Houd er wel rekening mee dat een cabrio/muscle een stuk duurder is dan een gewone auto. Het verschil tussen de auto die wij hebben geboekt (large) en cabrio was ruim 600 euro voor 15 dagen.
Aaah wij zijn al een groot eind met onze 2 maanden roadtrip in okt/nov 2022.
Ben nu aangekomen bij onze roadtrip van de westkust van 3 weken. Heb via internet al wat goede schema’s te zien. Ook veel gelezen op t alles amerika forum. Ga er zelf niet posten want vind vaak dat mensen daar wel erg betweterig reageren😂. Denk van neee ik zoek t zelf wel uit. We hebben een leuk campertje gehuurd bij Autobarn.
Is iemand hier eind okt/november gaan rondreizen bij de nationale parken van California enzo? de een zegt: je had allang moeten reserveren, maar zie nog best wat campings (rv campings) beschikbaar. Behalve Yosemite, nog maar 1 camping beschikbaar. Maar die is heel populair begreep ik. Ga morgen weer even wat dingen vastleggen want kreeg al stress haha. Terwijl ik t een fijn idee vind om de reis niet tot in de puntjes vast te leggen zodat je niet zo gebonden bent aan bepaalde dagen die je gepland hebt.