Wij hebben net 3.5 week rondgereisd met onze peuter van 2.5 en ik wil iedereen die dat ook gaat doen een tip geven, haha. In geen enkel hotel kregen we een kinderbed, ook niet als we die vooraf hadden aangevraagd en ze hadden bevestigd dat we die kregen. In bijna alle hotel kamers staan 2 2-persoonsbedden en dan vinden ze dat een kindje daar wel in slapen kan. Bij ons kan dat echt niet want dan rolt ons kind eruit. Wij hebben zo’n opblaasbaarmatrasje van Stokke meegenomen en daar een Slumberpod gekocht en laten bezorgen in het eerste hotel. Daar heeft ze heerlijk ingeslapen, ook doordat haar tentje dus heel donker was en het bood ondanks alle verschillende hotels wat regelmaat. Voor ons was het ook super chill want hierdoor konden wij gewoon overdag de gordijnen openhouden en in de avond het licht aandoen in de hotelkamer. Het verduisterende effect is echt heel fijn.
Al met al vond ik het echt een aanrader om de roadtrip met een peuter te doen. Het ging allemaal zoveel beter dan dat ik vooraf had durven hopen.