Ess a bagel (3rd avenue, is kwartiertje lopen) heeft echt fantastische bagels. Als je vroeg komt staat er nog geen rij.
Remi Flower and Coffee op 2nd Avenue vond ik heel leuk! En we hebben ook een paar keer iets gehaald rondom Bryant Park en toen in het park gezeten. Heritage grand bakery vond ik heel goed
Anders heeft ie nog wel meerdere locaties in de stad. Ook mijn favo!
Oh hier sliep ik in februari! Prima hotel
Maar idd wel piepklein. Maar je bent toch vooral buiten dus prima!
En ik vond Little Collins leuk!
Is Brooklyn ook zo duur? Want ik vond het een superwijk om te verblijven, wij zaten destijds een paar metro stops van Manhattan en dat was prima te doen. En voelde minder toeristisch.
@Tamara ik denk dat die hitte niet te vergelijken is, ik ben ook een keer met 45 graden in Las Vegas geweest en als je in de schaduw buiten liep was het ook nog wel te doen. NYC ligt niet in de woestijn dus dat lijkt me veel minder droog, maar ben er nooit geweest in juli/augustus.
Brutale vraag…
Mocht iemand binnenkort naar Amerika gaan en plek vrij hebben in een koffer (vast niet, maar I can try): ik wil zó graag de EOS vanilla cashmere body lotion proberen.
Naar NL laten verzenden is super duur, €30, terwijl hij eigenlijk 9 dollar kost.
Ik ga pas in november, maar ik wil tegen die tijd best voor je kijken!
Ah superlief! Dankjewel. Ik zal je dan tegen die tijd dm’en als dat oke is!
Hahaha zo herkenbaar. Toen we nog sephora hadden heb ik ooit de handcrème gekocht en het was zo lekker dat ik deze ook wil.
Helemaal goed!
Oude Post maar zou je mij ook een pb willen sturen? Ik ga er volgend jaar naartoe met mijn vriend
Ik ga in oktober en wil hem ook voor je meenemen!
Superlief van je! Dan stuur ik jou eerst een dm tegen die tijd
Iemand toevallig nog hoteltips in Seattle? Beetje centraal zou fijn zijn.
En daarnaast natuurlijk nog leuke etensplekken?
Hoe lang ben je in elke plaats geweest? En welk seizoen?
Ik kan volgend jaar voor werk misschien naar NY, maar weet niet of het haalbaar is er nog een stad aan vast te plakken. En misschien er voor nog een vriendin in Colorado opzoeken, dus misschien is die afwisseling al genoeg.
Ik ben 3 dagen in Washington DC geweest, 1 dag in Philadelphia (vonden wij genoeg, wij hebben puur wat dingen afgevinkt en weer door haha, maar kan mij voorstellen dat je hier langer wilt blijven) en toen nog 10 dagen New York. Ik was er rond kerst! Sowieso een aanrader om dan te gaan.
Iemand enig idee wat je hier bij Target voor medicijnen oid zonder recept kan krijgen tegen kriebelhoest? Overdag heb ik nergens last van maar zodra ik lig blijft het kriebelen en hoest ik me een ongeluk waardoor ik nauwelijks slaap, komt denk ik door de airco. Heb vannacht al zonder airco aan geslapen.
Ben in NYC dus Walmart is niet echt een optie.
Even Dayquil halen bij de Duane Reade, eventueel ook Nyquil. Oh zie dat het voor 's nachts is, dan Nyquil dus
Dit is echt topspul. Ook als je een verstopte neus hebt, of keelpijn, of alles rondom verkoudheid eigenlijk. Vast niet goed voor je maar het is het soms zo waard.