Noord-Amerika topic

Ik was er in de laatste week juli/augustus en het was daar elke dag rond de 30 graden. Ik word hier al knettergek als het 25 is en zweet me kapot, maar vond het daar juist heel goed te doen buiten!

Schrik me wel kapot van die prijzen van dat hotel trouwens, wtf :cry:

1 like

Ja klopt, ik ben ook aan het zoeken wat naar New Yorkse begrippen te betalen is. Ik snap dat het daar duurder is, maar een kamer voor 700 dollar per nacht (waar er best veel van bestaan, ben ik inmiddels achter haha) vind ik echt veel te duur.

Gelukkig heb ik nog even om te sparen voor als we daar zijn :sweat_smile:

Ik heb in een airbnb geslapen. Superchill want ook een keuken etc en goedkoper dan een hotel.

1 like

Ja dat leek mij eerst ook een goede optie maar mijn moeder wil graag twee losse bedden en dat beperkt de opties behoorlijk, zeker bij airbnb.

Ik heb geboekt! Een week eind juli. Heb uiteindelijk bij Pod39 gereserveerd omdat die een beoordeling van 8,1 op booking.com kreeg en met mijn Geniuskorting was het nu ± 1250 euro. Alsnog hartstikke veel natuurlijk voor 1 persoon maar ben vorig jaar ook hier op vakantie geweest dus daarmee praat ik her voor mijzelf een beetje goed :joy:

1 like

Daar ben ik vorig jaar ook geweest en vond het een heel chill hotel! Aardig personeel en goede locatie. De kamer was klein maar verder echt prima

2 likes

Dat bedrag vind ik ook echt insane haha. Als je op booking kijkt zijn er vast betere deals?

1 like

Goed om te horen! Als je tips hebt voor leuke ontbijtzaakjes ofzo in de buurt hoor ik het graag :hugs:

2 likes

Ess a bagel (3rd avenue, is kwartiertje lopen) heeft echt fantastische bagels. Als je vroeg komt staat er nog geen rij.

2 likes

Remi Flower and Coffee op 2nd Avenue vond ik heel leuk! En we hebben ook een paar keer iets gehaald rondom Bryant Park en toen in het park gezeten. Heritage grand bakery vond ik heel goed

1 like

Anders heeft ie nog wel meerdere locaties in de stad. Ook mijn favo!

2 likes

Oh hier sliep ik in februari! Prima hotel
Maar idd wel piepklein. Maar je bent toch vooral buiten dus prima!

En ik vond Little Collins leuk!

2 likes

Is Brooklyn ook zo duur? Want ik vond het een superwijk om te verblijven, wij zaten destijds een paar metro stops van Manhattan en dat was prima te doen. En voelde minder toeristisch.

@Tamara ik denk dat die hitte niet te vergelijken is, ik ben ook een keer met 45 graden in Las Vegas geweest en als je in de schaduw buiten liep was het ook nog wel te doen. NYC ligt niet in de woestijn dus dat lijkt me veel minder droog, maar ben er nooit geweest in juli/augustus.

Brutale vraag…

Mocht iemand binnenkort naar Amerika gaan en plek vrij hebben in een koffer (vast niet, maar I can try): ik wil zó graag de EOS vanilla cashmere body lotion proberen.
Naar NL laten verzenden is super duur, €30, terwijl hij eigenlijk 9 dollar kost.

2 likes

Ik ga pas in november, maar ik wil tegen die tijd best voor je kijken!

1 like

Ah superlief! Dankjewel. Ik zal je dan tegen die tijd dm’en als dat oke is!

1 like

Hahaha zo herkenbaar. Toen we nog sephora hadden heb ik ooit de handcrème gekocht en het was zo lekker dat ik deze ook wil.

1 like

Helemaal goed!

3 likes

Oude Post maar zou je mij ook een pb willen sturen? Ik ga er volgend jaar naartoe met mijn vriend :grin:

1 like

Ik ga in oktober en wil hem ook voor je meenemen!